LAST DAY

Litt av fine camp Moinho

Topp fra Brandy Melville // Shorts fra Tobi // Veske HER  (adlink)

Vakreste Kaya ♥

Bassa baben :*

Bikinitopp fra Bikbok // Underdel fra Womens Secret

Bestiss ♥♥♥

Litt bilder fra dagen hittils i dag! Måtte jo selvfølgelig få siste tan’en på plass, så da tok vi turen til et offentlig svømmebasseng. Ligger bare 2 min unna campen, og er superdeilig 🙂 I dag er siste dagen, og den skal jeg prøve å nyte hvert eneste sekund av. Tanken på at jeg skal hjem er grusom, men sånn er det bare! I kveld er det middag og beachparty med to andre camper, og skal vist være ca 150 mennesker som deltar. Tror det skal bli morro! Flyet mitt går desverre tidlig i morgen, noe som gjør at jeg blir hentet på campen allerede 6 på morningen… Vet det egentlig er en dårlig idè, men vurderer å ikke legge meg men heller feste helt frem til jeg må til flyplassen.. Haha! Vi får se hva jeg gjør. Nå skal jeg hoppe i dusjen, pakke alle tingene og gjøre meg klar for en fantastisk kveld/natt 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg