CASUAL

Genser fra Vila // Bukse fra DAY // Veske fra Cèline // Sko fra Nike HER (adlink)

At joggesko har blitt moderne er jo ikke annet enn helt fantastisk! Finnes vel ikke noe mer behagelig enn digge sneakers. Jeg har flere par nike´s, og det er så og si de eneste skoene jeg bruker fortiden. For øyeblikket ønsker jeg meg noen helt hvite air max 90.. Skal også få invistert i noen adidas superstars 😉 Ellers er jeg nå hos min kjære Fanny (nei, vi får tydeligvis aldri nok av hverandre..), og vi skal ha filmkveld med hjemmelaget pizza. Bare en uke igjen til skolestart for min del, så da må jeg jo utnytte det siste igjen av ferien! Forresten: Om det er noen av dere som enten skal ha norsk muntlig eller sosiologi på Bjørknes denne høsten, så send meg gjeerne en innboks på facebook ♥

23 kommentarer

Siste innlegg