Molly molls på eventyr

Genser fra H&M // Shorts fra Berskha // Veske fra Cèline // Solbriller fra Quay

I dag dro jeg og Molly på besøk til vår favoritt Fanny, som har kjøpt seg sin første leilighet. Hun flyttet inn i går og jeg måtte jo selvfølgelig ta turen 😀 Leiligheten er superduper koselig, og jeg skulle ønske det var jeg som skulle flytte inn, haha. Heldige Fanny! Et år til min tur, og håper tiden går fort.. Vi har kjøpt inn sushi, fått cathet opp på alt som har skjedd den siste tiden og hatt det koselig som alltid ♥ Molly er også strålende fornøyd med å få kommet seg litt ut på eventyr 🙂 Vi snakkes mer i morgen, håper dere har en herlig lørdagskveld!

12 kommentarer
    1. Andrea please start to write a few sentences in English!! Please I would love to know more about your posts!! And the translator sucks!! You’re beautiful xx

    2. Har du trent mye lår i det siste? Synes det er så fint med litt trente større lår, en sånne super slanke! Har du noen tips ? Hvor ønsker du å kjøpe leilighet da ?

    3. Hei, som du nevnet her om dagen “bør bli mer personlig” innlegget liskom. Jeg ønsker veldig gjerne en slik forandring på bloggen din. Savner veldig mer innhold på en måte. Det er bare dagens outfit her omtrent, og det er begrenset hvor interessant det er at et menneske har på seg klær 🙂 Håper du kan tenke litt over det. Med personlig så tenker jeg ikke på “privat informasjon” men mer hva du tenker om ditt og datt. Gjerne om deg som person også. Mer videoblogg kanskje, spørsmålsrunder, ting vi ikke vet om deg, “min første” type innlegg som Sophie Elise har hatt på sin blogg kanskje? (hvis du har lest den) f.eks. “min første kjærlighet” “mitt første dyr” osv. (det var litt kjedelige eksempler, men du skjønner). Liker deg veldig godt, å håper du tar til deg tipsene, fordi du når du skriver litt meningsfulle innlegg, så er du veldig flink til å utrykke deg selv!
      Stor klem

    4. Kan du fortelle litt om molly? Med tanke på valpetiden, tips til å få valp stueren, lære seg å være alene hjemme osv

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg