Jeg selger del 1

Hei dere!

Har i lang tid snakket om at jeg skal selge litt ting på bloggen, og da vil det hovedsaklig være merkeklær. Mulig jeg legger ut litt av alt annet også senere, men nå i første omgang tenkte jeg å legge ut noen designer accessories 🙂 Alt er selvfølgelig ekte, men jeg har desverre ikke spart på noen kviteringer. 

Slik foregår salget:

Jeg skriver minstepris på alt, altså kan du kun by minsteprisen eller høyere. For å by sender du meg en mail på [email protected] og det er vedig fint om dere kan merke mailen med hva dere byr på. Budrunden vil kun vare et par dager, og jeg kommer til å sende en mail til den som “vant”. Dere MÅ ha penger på konto når dere byr, for jeg er interessert i raske handler. Send bud bare om dere er 100% sikre på at dere vil ha varen og for å betale så må dere ha nettbank. Så fort pengene er inne på min konto sender jeg varen, og frakten spanderer jeg 🙂

Denne clutchen har ikke blitt brukt på årevis, så da var det på tide å selge den! Kjøpte den i 2011 om jeg ikke husker feil. Som dere ser er den litt ødelagt i hjørnet ved glidelåsen, men det kan enkelt sys igjen. Er ikke noe som egentlig syntes, for du kan dytte det stoffet ned igjen. Glidelåsen funker perfekt! Ellers er det bittelitt rester etter sminke inne i clutchen som dere kanskje ser på bildet, og noen småriper på logoen foran. 

Ny pris 2015: 2900 kr // Min minstepris: 600 kr SOLGT

Mørkebrun lommebok fra Mulberry! Kanskje noen som husker denne? Var så lykkelig da jeg kom ut av butikken med denne i posen- min første dyre lommebok 🙂 Den er i super stand bortsett fra småriper på logoen foran. Den selges ikke lenger og jeg husker ikke noe nøyaktig pris, så da vet jeg ikke ny-prisen.

Minstepris er 1000 kr (høyeste bud hittils: 1450 kr) SOLGT

Fantastisk, svart konvolutt clutch fra Yves Saint Laurent! Denne kjøpte jeg for 2 år siden, og har desverre bare fått tatt den i bruk to ganger.  Siden den ikke blir noe særlig brukt her i huset, fortjener den en som vil bruke den mer 🙂 Den er i kjempefin stand og har blitt sett på en haug av kjendiser.

Nypris: 7000 kr // Minstepris: 3500 kr SOLGT

Kjempefin gull-klokke fra Michael Kors! Kjøpt for 1 år siden, kun brukt et par ganger. I veldig fin stand og med fungerende batteri 🙂 

Ny pris: 3000 kr // Minstepris: 1300 kr (Høyeste bud hittils 1500 kr) SOLGT

Loafers fra LV! Disse fremstår så og si som helt nye. Kun brukt 2 ganger og kjøpt på LV i Oslo for et drøyt år siden. Strl 38 og normale i strl 🙂

Ny pris: 5000 kr // Minstepris: 2000 kr SOLGT

Verdens fineste pumps i svart skinn fra Ysl, med 14 cm lange heler! Disse har jeg kun brukt to ganger. De fremstår som nye, bortsett fra at de har blitt litt slitt på plattået på undersiden, som dere kan se på bildet nederst til høyre. Men dette ser man jo ikke når man har de på seg, og slike sko blir desverre sånn etter bruk 🙂 Strl 38,5 altså bittelitt små i strl, ettersom jeg vanligvis bruker 38.

Ny pris: 7000 kr // Minstepris 3000 kr

Som sagt så sender dere mail til [email protected] med bud ♥ Og om det er noe dere lurer på så fint om dere spør i kommentarfeltet, så svarer jeg der.

25 kommentarer

Siste innlegg