MAC LIPSTICKS

De siste månedene har jeg begynt å bruke leppestift nesten hver dag, og da går det kun i MAC! De må ha verdens beste leppestifter som kommer i fantastiske farger, er behagelige på leppene og holder lenge. Til hverdags foretrekker jeg Kinda Sexy, Cremesheen Modesty og Viva Glam 2. Til fest bruker jeg enten Plumful eller Velvet Teddy. Som dere sikkert skjønner har jeg et par leppestifter til fra MAC, men de tre over er de nyeste i samlingen 🙂 Anbefaler alle å teste ut Mac sine leppestifter om dere ikke har gjort det allerede, dere kommer nok ikke til å gå tilbake til noe annet merke. De har også kjempefine liplinere i matchende farger ♥ Når jeg ikke bruker leppestift går det i Clarins sine lipglosser som jeg har skrevet om HER. De er fantastiske!

Hvilken leppestift fra MAC er deres favoritt? Eller kanskje dere har noen andre merker å anbefale?

27 kommentarer

Siste innlegg