OLIVIA DATE

Heeei!

Uff, veldig sen blogging fra meg i dag ja.. Har hatt to dager som har gått veldig i et kjør nå, og det går desverre utover bloggen. Må lære meg å lage noen innlegg jeg kan ha på lager, haha. Velvel, jeg har hvertfall hatt en veldig fin dag i dag! Var på skolen, tok sol og fikset bryna mine hos Kasja før jeg dro hjem. Da jeg var hjemme var jeg så sykt trøtt etter å ha sovet lite i natt, så da tenkte jeg at jeg skulle ta en kort powernap.. Sov gjennom alarmen min og våknet drøye 3 timer senere, haha. Går det ann? Da hadde jeg plutselig veldig dårlig tid før jeg skulle dra til byen for middagsdate med Marthe. Jeg rakk det hvertfall og middagen var veldig kos. Ble Olivia på Tjuvholmen som jeg synes er et veldig hyggelig sted med nydelig mat 🙂 I morgen har jeg fri fra skolen, jeg skal kun på vippetime kl 10, og etter det har jeg satt av resten av dagen til bloggjobb. Tenker å gjøre noe ekstra kreativt i morgen, så vi får se hva det blir! 

Vakre Marthe ♥

Salatene på Olivia er helt fantastisk gode, de må dere teste ut!! 🙂

Kåpe fra Designers Remix // Genser HER // Bukse Acne // Veske Céline

Dagens antrekk i det fine, kalde regnværet vi har her i Oslo om dagen.. (</3). Sov godt, vi snakkes i morgen♥

15 kommentarer
    1. Hei! Kan du ikke snart lage et nytt skjønnhetsinnlegg om dine favorittprodukter på sminkefronten? Du ser jo så utrolig pen ut for tiden, og jeg vedder på at du får mange lange blikk etter deg på gaten;)

    2. Haha, sånn er det med meg også når jeg skal powernappe, alltid! Tenker å sove i 20 min og våkner 3 timer senere, helt i koma, hahah!

    3. Innleggene dine er faktisk ikke verdt og klikke innpå lenger synes jeg. Du skriver nesten bare om ting du kjøper og jeg tror at både meg og mange andre begynner og bli lei det. Håper du kan skrive litt mer om ting som interesserer. Dette er ikke noe frekt eller dumt ment, for jeg har likt bloggen din veldig godt før. Dette er bare et godt tips.

    4. Ikke for å spre negativitet i kommentarfeltet, men som fast leser så vil jeg si meg enig med Julia. Så klart følger jeg med på bloggen din etter så mange år, men likevel blir jeg skuffet hver eneste gang…

    5. For et liv du har.. Gratis flotte vipper, negler, bryn etc.. Ta sol, shoppe hva du vil, spise dyr lunch/middag med fine venninner og litt skole. Ingen jobb. Bader i penger.. Er det egentlig mulig?:p Håper du innser hvor helt insane heldig du er:)

    6. Kan du lage videoblogg? <3 Elsker forresten sånne antrekk som dette! Får så mye inspirasjon fra stilen din, spesielt om høsten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg