VIDEOBLOGG FRA SØR-AFRIKA


Wææ, dette har jeg brukt dagen i dag på! Filmet endel i Sør-Afrika og har lenge tenkt på å lage en videoblogg, så i dag ble dagen for det. Dere får også sett film fra da jeg hoppet fallskjerm helt i slutten av videoen 🙂 For noen fantastiske minner.. Afrika kan faktisk ikke beskrives med ord, det er noe spesielt med det kontinentet der. Av alle steder jeg har vært har ikke noe vært i nærheten av hvor forelsket jeg ble i Sør-Afrika. Naturen, menneskene, alle de eksotiske dyrene, hvor forskjellig kultur de har der i forhold til her.. Nei, det må egentlig bare oppleves. Etter å ha vært der første gangen klarte jeg ikke å tenke på noe annet enn at jeg måtte tilbake, så FORT som mulig. Det gjorde jeg jo faktisk også- 3 uker senere var jeg tilbake, og det er fra den siste turen min filmene i videoen er fra. Planen er å dra tilbake i desember etter alle eksamene, så jeg krysser fingerne for at det skjer ♥♥♥

PS: Husk å sett på HD, og ha gjerne på lyd.

20 kommentarer
    1. Is it possible to upload your video in snapchat? I can’t watch it in Germany because of the music rights 🙁 i would love to see it!

    2. har planer om å reise ned til SA for å jobbe med løver selv til våren. Men jeg har bare et lite spørsmål; hvordan var det med edderkopper der? Jeg er livredd for edderkopper og får helt panikk… Bittesmå kan jeg takle, men de som er litt større.. Hvordan var det der nede?

    3. Skal du eller har du tatt privatisteksamen i naturfag? Skal ta opp naturfag og det hadde vært flott med noen tips!

    4. Har stedet du var på en nettside? Ønsker å reise til Sør Afrika selv og bo eller jobbe med ville dyr. Kan du lage et innlegg som utdyper litt om turen, link, evt priser og hvor lenge man kan bo og hva som er inkludert osv?

    5. Sku vært med i bloggerne du. Hadde vært så gøy å fulgt deg rundt på reise og sånt, virker som du lever så spennende liv <3

    6. Trist å se at en populær blogger støtter slikt dyreplageri. Løveunger som ikke er med moren sin? Hvor er mødrene?. Jo det skal jeg si dere. Løveungene blir tatt fra moren sin, slik at dumme uvitende jentunger betaler for at de skal flaskes opp å koses med. Disse stakkars løveungene blir så i voksen alder solgt til trofejakt. Dere må jo klare å tenke litt selv. Til og med Sophie Elise så galskapen i det hele å reiste hjem i protest, noe som også du burde gjort. Men nei du fortsetter å reklamere for dette dyreplageriet.

    7. skjønner du ikke at dette er dyreplageri? tenk litt på bakgrunnen til hvorfor dere kan leke med ville dyr som dere vil.

    8. Vedda på at hu veit at det er dyreplageri. Men hu gir vel faen fordi hu tenker mer på kor gøy det e for hu selv. Egoistisk som faen, sir bare mye om kordan person hu e.

    9. Denne videoen inneholdt et opphavsrettsbeskyttet lydspor. Som følge av krav fra opphavsrettinnehaveren har lydsporet blitt permanent slått av.
      står det på youtube 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg