HARRYTUR

Hei igjen!

Sa jo at vi skulle snakkes senere, så til tross for at det ble ganske sent holdt jeg det jeg lovet, haha 🙂 Det ble ikke noe powernap på meg istad for å si det sånn. Rett etter at jeg postet forrige innlegg ringte bassa meg og lurte på om jeg ville bli med på handletur/harrytur til Nordby senteret med hun og faren. Var egentlig sykt trøtt og mest keen på å bli liggende i sengen resten av dagen, men fant ut at jeg skulle bli med. Har jo ligget i sengen siden søndag og vært syk, så hadde jo egentlig godt av å komme meg litt ut i nye omgivelser, haha. Dessuten var snuslageret mitt tomt (har alltid sånn 20-30 snusbokser på lager), så det passet helt perf med en Sverigetur. Tenkte ikke det skulle ta så lang tid men jeg var faktisk ikke hjemme før 6 timer senere (!!!). Nå er jeg hvertfall veldig sliten og VELDIG glad for at jeg har fri i morgen. Haha, guri så lazy jeg er.. Har hatt 1 og en halv time skole denne uken og er evig takknemmelig for fridag i morgen xP 

Fiiine Chloé babyen min♥ Er virkelig så glad i denne, synes det er den perfekte mini-vesken. Dere finner den HER 🙂

Viktig spørsmål: Hva synes dere om store bilder som de to over? Kanskje noen som har lagt merke til at det er noe jeg aldri har på bloggen? Er kjemperedd for disse bildene, og om bildene er så avlange som dette lager jeg alltid kollasj. Men alikevell ser jeg mange bloggere har slike avlange bilder, så da lurer jeg egentlig på om det er innafor eller ei? Kanskje greit å bytte litt på? Sorry for at jeg babler så veldig mye i dag, er bare veldig trøtt men samtidig veldig gira på en gang.. Haha. PS. Ser dere at jeg har litt fregner på bildene over? Pleier av en eller annen grunn å redigere de bort, men i dag lot jeg være. Det visste dere kanskje ikke 😀 SOV GODT♥

47 kommentarer
    1. Dette var virkelig fine bilder av deg Andrea! Du er så utrolig nydelig!
      Jeg lurte på en ting! Har fulgt deg lenge, og også gjennom den tiden du ble så flink til å trene, og gikk litt ned i vekt/fettprosent. Jeg er glad i å trene og føler jeg trener relativt ofte og godt, er passe sterk og har bra kondis, men jeg har problemer med fettprosenten. Slik jeg ser det på bilder er jeg omtrent slik som du var på din “største” periode(dette høres veldig feil ut, haha, du var jo absolutt ikke stor og jeg er heller ikke stor, bare ikke slik jeg vil), kanskje med et par prosent mer i fettprosent. Jeg tror dette har mye med kosthold å gjøre,og jeg sliter veldig med å holde meg unna søtsaker, bakevarer, godteri osv. Får et vanvittig søtsug og sprekker nesten hver eneste dag. I tillegg føler jeg at jeg ikke får trent så effektivt som jeg ønsker, da jeg føler meg så utrolig teit på styrkerommet på treningssenteret. Har du noen tips til hvordan jeg skal klare å holde meg unda søtsaker, og få trent mer effektivt?
      Er veldig glad for at du har blitt superflink med bloggingen i det siste igjen, du er en av toppbloggerne jeg håper blir på toppen lenge!

    2. Så fin du er babe! flink med oppdateringer også 😀
      Vet du forresten om bloglovin er stengt/hva som er feil? Jeg får ikke opp siden, følger deg der se og den har vært nede lenge nå… funker det hos deg?

    3. Du er så søt Andrea! og fregner er jo bare supersøtt, haha blir jeg fortalt (har dem selv). Syns bildene er veldig fine når de er så store, så ikke vær redd for å ha dem slik.

    4. Liker lange bilder utrolig godt! Må bare spørre om du fortsatt bruker 600D kameraet ditt? Og hvilket objekt? Trenger nytt objektiv og synes dine bilder blir veldig klare 🙂
      Ha en fin dag <3

    5. Det er bare deilig med variasjoner, Andrea! Flotte bilder av en flott og vakker jente, det kan ingen ta fra deg. Det har jo vært mye av det samme i en lang tid, så at du begynner med små endringer nå syns jeg er positivt og friskt! En annen ting som hadde gjort bloggen hakket bedre var om du viste litt mer humor og sprudlende personlighet. Du er en sterk og optimistisk jente, ønsker å se mer av den gnisten om du skjønner hva jeg mener haha;p
      Ha en fin dag videre kjære deg! =)

    6. Syntes de store bildene dere bloggerene bruker kan være litt slitsomme. Selv har jeg en Macbook 13″ og da blir jeg nødt til å blad opp og ned for å se hele bildet. 🙂

    7. Har du operert nesa de ? den ser veldig liten ut ikke at du har stor men den ser unormal liten ut! du er vakker uansett

    8. Hei Andrea så fine bilder av deg
      du er en pen jente
      så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      Liker du ikke å gå med Blå Jeans?
      jeg vil se deg med Blå Jeans på bloggen da
      Når skal jeg få sett deg med Blå Jeans?

    9. Line: Så utrolig hyggelig kommentar, den satt jeg veldig pris på 🙂 Tusen takk for gode ord og tips, jeg skjønner nøyaktig hva du mener med å være litt mer sprudlende og glad i innleggene. Det er noe jeg skal prøve å være så ofte som mulig, selvom det naturligvis er lettest å skrive slik på en god dag hvor jeg er glad, slik som i går. Menmen heldigvis er jeg jo som oftest i godt humør, haha:) God natt og klem til deg <3

    10. Sunniva B. K.: Hei kjære deg, tusen takk for det 🙂 Skal lage et innlegg om nettopp dette i løpet av de kommende dagene, med mine tips til å få en strammere kropp både via trening og mat. Så følg med <3

    11. Hei. Synes de e bedere me store bilda. Å minst mulig redigering, Fregner er ganske unikt, sött OG trendy! *misunn*

    12. Hei! Lurer på hvor ofte du bleker tennene dine og hvor mye det koster? Snuser en del, og vil ha hvitere tenner!

    13. Hvilke hvite sneakers syns du er finest? Hvilke er det du bruker på bildet? Trenger nye sko, helst hvite sneakers, men det er så mange forskjellige typer å velge mellom.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg