TODAYS

Jakke Nelly (utsolgt i beige men finnes i svart HER) // Genser Zara // Bukse Dr.denim HER // Veske Mulberry (adlinks)

Hei jenter! I dag har jeg holdt på med blogg siden kl 10 i morges. Har fri fra skolen i dag, og følte at dere fortjente at jeg satte av en hel bloggdag til å lage innlegg etter at det har vært litt dårlig oppdateringer fra meg den siste uken. Skal teste ut noe nytt fra og med i morgen her på bloggen, skal fortelle mer om det i kveld. Tror ikke det kommer til å falle så godt i smak hos alle, men jeg føler det kanskje er nødvendig for at jeg skal klare å holde denne bloggen så bra som mulig 🙂 Haha, nå ble dere kanskje nysgjerrige men dere får vite veldig snart! Ellers håper jeg torsdagen har vært snill med dere, og at dere likte dagens antrekk ♥

26 kommentarer

Siste innlegg