DÅRLIG START PÅ UKEN

Hei babes!

I dag er det mandag og en ny uke. For min del er ikke dagen i dag så veldig annerledes enn i går, siden jeg har høstferie 🙂 Men uken startet forsåvidt så dårlig den bare kunne ha gjort, for jeg klarte å forsove meg til negletimen 11.45. Altså, hallooo?! Nesten så jeg må le av meg selv, det er ganske godt gjort. Så ja, fikk superdårlig samvittighet og startet dagen med dårlig humør.. Det værste jeg vet er å forsove meg til ting, haha. Velvel, ellers har jeg tatt endel bloggbilder hittils i dag og straks skal jeg ut å gjøre veiene utrygge! Snart et år siden sist jeg øvelseskjørte, og nå skal jeg starte igjen. Sist jeg skulle ta lappen hadde vi nemlig bare bil med manuelt gir her hjemme, og jeg skal ta automatlappen. Men nå som vi har kjøpt ny bil med automat kan jeg endelig øveleskjøre hjemme 😀 Den lappen må virkelig snart komme i boks, haha.. Perfekt å få tatt lappen nå som jeg bor hos foreldrene mine og kan kjøre med de, så vi får krysse fingerne for at jeg har den om noen mnd! 

Cardigan fra Acne og skjerf fra LV. Vi snakkes etterpå, tar med kamera på øvelseskjøringen, wohoo!!

Forresten så funket 200off og 100off rabattkodene på Nelly i dag også, selvom de egentlig skulle gå ut i går.. Så det er ikke forsent å klikke hjem noen skatter! Om du ønsker inspirasjon til hva du kan kjøpe så finner du det i innlegget under dette (link HER) ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg