LUCKY ME

// Sponset

På torsdag var jeg hos Eger Skin Clinic (tidligere Karl johan hudpleie). Sikkert noen av dere som husker jeg gikk dit for vipper og negler før? Denne gangen dro jeg dit for å få en hudpleie behandling for ansiktet mitt og det gikk over alle forventninger. For det første var ansiktsbehandlingen utrolig behagelig, Julie som var min terapaut var helt fantastisk flink og hyggelig. Det var avslapning på fult nivå, fikk flere runder med diverse masker, peeling, utrensing, hunanalyse og ansiktet etterpå så utrolig fresht ut 🙂 Skjønner ikke hvorfor jeg aldri har gjort dette før, jeg eelsket det!

Ellers var jeg også så heldig at Eger Skin Clinic gav meg en haug av hudprodukter i gave, noe som var skikkelig gøy å få. Er det noe jeg ikke er flink til så er det å pleie huden min, så nå har jeg alt jeg trenger og mer til å få endret rutinene mine! Har brukt produktene morgen og kveld siden jeg fikk de, og gleder meg til å se om det blir en synlig forskjell på huden min etterhvert.

Spennende! ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg