Jeg skal på God morgen Norge!!

Genser og bukse fra Zara

I dag dro jeg til Glenn etter skolen og var der et par timer. Den gutten der altså.. Han er minst like fin på innsiden som på utsiden. Ellers har jeg akkurat vært i dialog med God morgen Norge, som veldig gjerne ville ha meg med på sendingen i morgen tidlig for å snakke om gårdagens innlegg. Er det noe jeg er livredd for så er det direkte-tv, men jeg trosser frykten og har takket ja. Det er et utrolig viktig tema som jeg så gjerne vil ha mer åpenhet rundt, så da er det bare å stille opp. Blir veldig spennende, men jeg tror og krysser fingerne for at det skal gå fint. Håper dere har lyst til å se på, jeg er med i sendingen fra kl 9.14 og programmet går på tv2 🙂 Skal ta det opp selv, så kan jeg jo kanskje legge det ut her på bloggen om fler ikke har mulighet til å se. Wææ, dette blir skummelt, haha. Nå skal jeg straks legge meg, så jeg er good to go i morgen tidlig. Vi snakkes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg