DETTE VAR GØY!!

Heihei!

I dag tidlig møtte jeg opp hos tv2 kl 8.30, og Glenn var så søt at han ble med meg. Hadde egentlig ingen planer om å ta med meg noen, men siden han tilbød seg å både være bloggfotograf og støtte, sa jeg selvfølgelig ja takk. Var så godt å ha han med, for nervøs skal jeg love dere jeg var! Heldigvis følte jeg at det gikk bedre på God morgen Norge denne gangen enn feks forrige gang jeg var der i 2013 🙂 Følte meg mer avslappet, snakket mye og da jeg så på klippet etterpå synes jeg faktisk ikke jeg virket så veldig stresset. Tanken på at det er direkte og at man kan se seg selv på tv’en mens man sitter der er absolutt noe som gjør meg urolig, men det gikk fint! Regner med at noen av dere fikk sett meg på tv i dag tidlig, men sikkert mange som ikke fikk det med seg. Derfor tenkte jeg å legge ut klippet her på bloggen enten i kveld eller i morgen! Dere ser meg jo sjeldent i “virkeligheten”, så da må jeg jo få vist dere. Ellers hvis noen av dere har tv2 sumo så ligger dagens episode ute nå 😀

Noen bilder Glenn tok av meg i sminkerommet backstage 🙂 Elsker virkelig lyset, synes bildene ble veldig fine. Ellers har jeg vært verdens beste blogger i dag, for gjett hva dere skal få? Videoblogg fra dagen i dag! Jeg har filmet fra jeg stod opp i dag, og skal fortsette å filme hele dagen. Så skal jeg klippe sammen alt til en liten film, så får dere sett en hel dag i mitt liv. Riktignok er ikke alle dager like spennende som i dag, men var jo fint å kunne gjøre det nå som jeg både har og har hatt mye på planen! Dette blir så gøy, har fått masse morsomme klipp allerede. Vi snakkes senere i dag dere, love you all ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg