Burdagsjenta mi ♥

Ååååh, denne dagen har jeg gledet meg lenge til! Verdens vakreste, beste lille Molly fyller 3 år i dag. Tenk så fort tiden flyr.. 17 år var jeg da jeg spontant bestemte meg for å skaffe meg en liten pommis, og det må være det beste valget jeg har tatt i hele mitt liv. Den lille bebisen her gjør meg så lykkelig hver eneste dag, og jeg skjønner ikke hvordan jeg kan ha levd uten henne. Molly er virkelig en helt fantastisk hund! Ikke bare er hun verdens vakreste, men hun er rett og slett bare god som gull på innsiden også. Gir meg så mye kjærlighet og glede dagen lang ♥ I dag skal hun feires på den måten jeg ser for meg som best, nemlig med laaang tur, masse leking og leverpostei. Såå koselig, hun fortjener verdens beste bursdag med 100% fokus på henne 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg