BOMBER

Jakke fra Glamorous // Genser fra Brandy Meville // Bukse fra Topshop // Sko fra Nike // Veske fra Cèline

Ah, sjekk den høstbakgrunnen a! Utrolig nok synes jeg det er litt deilig at kulden kommer sakte men sikkert, det er liksom så friskt å være ute om dere skjønner? Dessuten er det deilig å kunne slappe av mye inne uten dårlig samvittghet. Ellers skal jeg i kveld endelig få satt meg ned å redigert den videobloggen fra dagen jeg var på God morgen Norge, begynner jo å bli endel dager siden nå.. Sånt er så ork å lage, men samtidig vet jeg dere kommer til å sette pris på filmen, så da gjør jeg det selvfølgelig 🙂 Satser på at jeg blir ferdig i løpet av kvelden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg