Forberedelser

Heihei!

I dag har jeg hatt fri fra skolen noe jeg har hver torsdag, som selvfølgelig er superdigg. Men alikevell står mye på planen, for verdens beste mami har nemlig bursdag i morgen. Jeg skal rydde rommet, vaske badene (haha), bake kake og pakke inn gaver! Gleder meg sånn til å gi henne en fin dag i morgen, det fortjener hun så veeeldig 🙂 Moren min gjør alt for meg, og har virkelig “reddet” meg når det gjaldt skattesmellen. Tror aldri jeg hadde fått det til uten henne, så det er jeg evig takknemmelig for. Da er det jo fint at det er en dag i året som er hennes, hvor jeg kan få gitt litt tilbake ♥ 

Ellers er jeg så og si ferdig med videobloggen jeg snakket om i går. Det eneste er at jeg er litt usikker på om det er noe som burde klippes bort, så jeg må vente med å legge den ut til Madicken kommer hjem og får sett den, haha. Har nemlig tatt med noen skikkelig barnslige klipp av meg og Fanny som jeg er usikker på om skal være med.. Egentlig burde jeg jo ta de med fordi det er jo sånn vi er sammen, men alikevell er det passe flaut, haha. Vi får se!

Cardigan fra Day birger et mikkelsen // Genser fra Brandy Melville

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg