Rosa måned hos Coverbrands

// Sponsede produkter

Oktober er rosa måned hos Coverbrands, for å sette fokus på brystkreft gjennom rosa sløyfe aksjonen! Dette synes jeg er en utrolig fin ting. De har et utvalg av kreftforeningens rosa sløyfe produkter, som jeg anbefaler alle å bære denne måneden for å vise solidaritet med brystkreft rammede 🙂 Om dere vil ta en titt på rosa sløyfe produktene så finner dere de HER. Om dere ikke ønsker å gå med noe av dette, så kan dere fortsatt vise solidaritet gjennom sminke. Feks rosa lepper, rosa negler, rosa øyenskygge ++. 

Ellers betyr rosa måned hos coverbrands at alle får 25% rabatt på de 50 mest solgte rosa produktene i hele Oktober. I den anledning har jeg valgt ut 8 produkter som er mine rosa favoritter, og de ser dere her: 

Denne sminkevesken fra Lulus er bare helt nydelig! Tidenes fineste pudder-rosa farge, og utrolig god plass. Som dere kanskje ser er det litt størrelse på denne, så den passer også perfekt til å feks ha toalettsakene i på reise eller som clutch. Dere finner den HER

Verdens beste tannblekings strips fra Smilelab! Denne har jeg blogget om i sikkert 5 år nå, men det er jo en all-time favoritt. Akkurat denne er faktisk for sensetive tenner, noe som er kjempebra! At smilelab fungerer skal jeg love dere, man ser stor forskjell allerede etter første behandling. Så ja, ønsker dere en god tannbleking så anbefaler jeg Smilelab på det varmeste 🙂 Dere finner den HER

African red tea face mist fra Ole Henriksen og Vita Liberata NKDSKN! Face mist’en er virkelig helt fantastisk deilig, lukter kjempegodt og man føler seg superfresh. Selvbrunings moussen er en av de beste jeg har prøvd, med en dyp farge som kommer med en gang og holder lenge. Minner veldig om St.ropez sin mousse om noen har testet den 🙂 Face mist’en finner dere HER og selvbruningen HER

Her kan dere se fire helt amazing produkter! Cabanaboy blushen har en helt nydelig farge, og kommer i verdens søteste lille pakning. Mary Lou manizer shimmeret har jeg brukt i flere år, og passer perfekt til blant annet contouring. Real Techniques blush brushen er superduper myk, og helt perfekt til påføring av solpudder eller blush. The balm øyenskygge primeren har jeg sverget til siden jeg prøvde den for første gang for flere år siden, og den har lenge vært en favoritt i sminkepungen. Øyenskyggen sitter som limt hele kvelden/natten, og holder seg perfekt frem til du tar den av.

Blushen finner dere HER // Shimmeret finner dere HER // Kosten finner dere HER // Primeren finner dere HER

♥♥♥ De totalt 50 rosa bestselgerne med 25% rabatt resten av oktober finner dere HER 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg