SMIIL

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kimono fra H&M

Hei babes! Haha, ja dere ser riktig.. “Morgeninnlegg” fra meg, det skjer vel ikke akkurat ofte. Jeg stod opp i god tid i dag, og er så heldig at jeg ikke begynner på skolen før 14.00. Men det værste er vel egentlig at til og med når jeg begynner SÅ sent klarer jeg ofte å dra meg litt for lenge og så få superdårlig tid på å rekke skolen.. Haha. Menmen, i dag stod jeg opp hele 2 timer før jeg skal dra, noe som gjorde at jeg rakk få sagt et lite hei her før jeg drar. Håper dere får en superfin tirsdag, så snakkes vi snart!! ♥♥

1 kommentar
    1. julegavetips innlegg asap? Må bli fort ferdig med julegåvene og jeg er blank. Kanskje du kan skaffe oss en god rabattkode også, på nelly feks? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg