Bildene som aldri kom på bloggen #3

Hahaha, får si hei til dere denne onsdagen med en liten dose selvironi! Følte det var på tide med “bildene som aldri kom på bloggen” igjen, og skal prøve å gjøre det til noe jeg har hvertfall et par ganger i året. Selv synes jeg det er supermorsomt å se det på andre blogger, så da kan dere få le litt av disse bildene på min bekostning. Om dere vil se andre flotte blinkskudd av meg så kan dere lese mine tidligere innlegg HER og HER 😉 Skjønner ikke at jeg legger ut disse bildene på en blogg med så mange lesere, haha.. Men men, bildene er vel et lite bevis på at vi bloggere også er menneskelige, og at alle bildene våre heller ikke alltid blir glansbilder. Om dere synes slike innlegg er morsomme og vil ha mer, så trykk gjerne på liker-knappen under innlegget ♥♥♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg