Sminkevideo: Strobing

// Annonse

Heeei!

I går lagde jeg en sminkevideo til dere, og filmet vel for første gang noensinne (?) med speilrefleks istedet for photobooth. Kan vel si det blir ganske stor kvalitetsforskjell ja, haha. Problemet er bare at speilrefleksen min vil ikke autofokusere på video, så derfor måtte jeg fokusere manuelt og satse på at det ble bra. Heldigvis gikk det og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Ga meg motivasjon til å videoblogge mer, for det er jo noe jeg aldri gjør. Må nesten kjøpte meg et videokamera snart altså ♥ Ellers håper jeg at sminkevideoen faller i smak, here we go: 

Fundation fra Glo Minerals HER // Beautyblender HER // Concealer fra Glo Minerals HER // Face and eye brightener fra Bare Minerals HER // The Mainzer sisters fra The Balm HER // Liten kost HER og stor kost HER ♥ Ellers brukte jeg DENNE fuktighetskremen før jeg la sminken, som er helt fantastisk og veldig drøy i bruk.

Psst!! Coverbrands har gitt meg en rabattkode som gir dere 20% på hele sminkesortimentet deres, og den er “ABSTROB” (koden virker ikke på allerede nedsatte produkter). Hvor fantastisk er vel ikke det? Coverbrands har jo absolutt alt en jente måtte trenge, så da passer det perfekt med en rabattkode. Koden er gyldig ut 28.10 og husk at Coverbrands alltid har gratis frakt 🙂

11 kommentarer
    1. Hei 😊veldig bra sminkevideo. Bare lurte på om du kunne skrive ned hvilken farge du bruker på fundationen og concealer? 😊😊

    2. Hei søte deg!
      Ville bare si at “strobing” er et engelsk ord, og er egentlig ikke noe norsk ord for det så derfor uttales det slik som det gjør på engelsk ellers så kalles det intens highlighting.
      Dessuten så anbefaler jeg deg å sette de stedene du highlightet med concealer med banana pudder også resten av ansiktet med et setting pudder FØR du highlighter, for ellers så kan det se ut som du har highlightet flere steder i ansiktet enn bare på de “høyeste” punktene i ansiktet.
      Legger ved en video av en norsk youtuber som har vist hvordan ordentlig strobing gjøres:
      https://www.youtube.com/watch?v=qL8arfhoVt4

    3. Du er helt fantastisk nydelig. Men her synes jeg hudsminken din ble ALT for mye og så ut som en våt maske oppå huden. Man ser også kjempe godt sminken under øynene dine. Men hver sin smak uansett 🙂

    4. Hei Andrea! Du er en utrolig nydelig jente, og fin uansett hva du gjør. Et lite tips til neste gang er å ta et matt pudder oppå concealer og foundation før du highlighter. Huden din så veldig oljete ut, og da blir det ikke noe fint med mye highlight i ansiktet i tillegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg