All that sparkle

// annonselenker

Heei babes!

I dag har jeg hatt en veldig produktiv dag, noe jeg elsker. Var på skolebenken kl 8.30, og etter skolen dro jeg på Sats Elixia for å slå i hjel en time på mølla. Deretter tok jeg turen innom Foto Video på vei hjem, hvor jeg kjøpte meg nytt speilrefleks og objektiv. Jeg er SÅ glad for at jeg endelig har fått kjøpt det, har ønsket meg det kameraet i over 2 mnd nå og det gjør meg supermotivert at det endelig er i mine hender. Nå står det på lading, så jeg gleder meg skikkelig til å få testet det ut! Å ha bra bilder gjør så utrolig mye på en blogg, og selvom mine absolutt er bra fra før, skader det ikke å få ENDA bedre bilder. Glede!! Ellers har jeg motatt 3 fantastiske kjoler fra Annette Haga sin kolleksjon for Nly One, som jeg har veldig lyst til å vise dere. Kolleksjonen kom faktisk ut i dag kl 10.00, så dette er veldig ferske pieces:

Blå kjole HER

Nude kjole HER (finnes også i blå HER) ♥

To-delt sett HER

Altså, seee så fine da! Jeg er virkelig helt forelsket i alle 3, de er helt perfekte for den kommende julebordsesongen og nyttår. Den nude kjolen i midten minner meg veldig om Alsaints kjolene mine, og den har et veldig behaglig stoff + en amazing rygg. Ellers er det todelte settet også helt fantastisk! Supersexy, behagelig å ha på og fine farger. Synes to-delte sett er helt genialt, i og med at man også kan bruke toppen og skjørtet hver for seg. Tusen takk til vakre Annette for disse tre flotte plaggene 🙂 Dere burde sjekke ut hele kolleksjonen hennes, de andre plaggene er virkelig dødsfine de også. 

Ellers har jeg bestemt meg for å åpne kommentarfeltet igjen for hvertfall en liten periode, savner å høre fra dere, hihi. Så ja, dette innlegget kan kommenteres!! ♥ 

Edit: Nelly kom ut med en rabattkode i dag! Bruk koden “deal15” og få 15% rabatt på valgfri høstnyhet 😀

49 kommentarer
    1. Har hatt SÅ lyst å kommentere så mange ganger!
      Vil bare si at jeg er så utrolig stolt av deg! Man merker hvor mye du har vokst, og hvor moden du er blitt i forhold til før 🙂 Du har et mye mer seriøst forhold til penger og økonomi! Du virker så mye mer lykkelig nå enn før, og det merkes veldig godt. Bloggen din er så mye mer interresant å lese, og du har mye mer variert innhold 🙂 Stå på, stay happy <3

    2. Fina.
      Så sminkevideoen, og vil anbefale deg å bruke et blotting powder over våtproduktene, da vil sminken sitte mye lengere og huden blir matt, slik at det blir enklere å jobbe med highlight etterpå. Du så litt oljete ut på noen partier i huden, noe som er helt normalt! Vi nordmenn er alt for dårlige på å bruke blottingpowder over foundation. Vil anbefale pudderet fra MAC, som da kan du også freshe deg opp litt i løpet av dagen om du skulle bli blank. Bare et tips! 🙂
      Ha en fin dag <3

    3. Anonym: Åå så skjønn du er, det varmet virkelig å lese- tuusen takk!! <3 Ellers må jeg si at det er utrolig egentlig at du tar deg tid til å skrive dette til meg, og ikke en gang har behov for å si hvem du er. Det sier egentlig alt om deg som person og hvor god du er 🙂 Håper du vet det. Stor klem til deg <3

    4. Anonym: Heihei! Tusen takk for tips 🙂 Har akkurat skaffet meg et slikt matt, gjennomsiktig pudder, og ser at det er sykt smart. Var bare at i videoen skulle jeg kun bruke visse produkter, om jeg skulle valgt produkter selv ville jeg kanskje gjort det litt annerledes, blant annet brukt et slikt blottingpowder som du snakker om. Ha en super dag du og <3

    5. Du har blitt så flink til å blogge den siste tiden! Jeg liker det når du er mer personlig i innleggene dine (ikke privat, men personlig) akkurat som nå i det siste! Alt kler den smukke :):)

    6. Åh, likte spesielt kjolen i midten! Helt enig i at den liknet på kjoler fra Alsaints!! Du er så vakker Andrea, og gurimalla som du har vokst de siste årene. Man merker at du har blitt så trygg på deg selv og godtar deg selv som person. Du er fiin du! <3 Ha fortatt en kjempeherlig dag! Stor klem

    7. Elsker bloggingen din for tiden! Endelig er Andrea tilbake! 😀 <3
      Gleder meg til å se bilder fra det nye kameraet, det bli ikke annet enn rå bra! 🙂
      Håper du får en fantastisk dag videre <3

    8. kunne du hatt et eget innlegg med veskene dine- solbrillene, og skjerfene dine feks? Du har så mye fint!! <3
      Oog har du fremdeles den beige Celiné vesket i semsket skinn?
      Ha en fin dag videre :))

    9. Hvorfor legger du aldri ut den videoen fra den dagen du filmet? Du sa jo den var ferdig redigert, er det ikke bare å publisere den da?…

    10. man ser du har fiksa nesa de 100% enten operasjon eller restylane. Du må slutte å nekte det er syntes klart og tydelig!

    11. Anonym: Du kan få tro hva du vil, og jeg er helt enig i at den har forandret seg, men den er ikke fikset på noen som helst måte. Jeg hadde sagt det om jeg hadde gjort noe med den, for jeg er veldig åpen om sånt. Dessuten ville man sett forandring fra en dag/uke til en annen, noe man ikke kan se.. Den har bare gradvis med årene blitt finere, rett og slett 🙂

    12. Har merket at du skriver friere og bedre nå i det siste! Liker det veldig godt, og tror at mange av leserne dine setter stor pris på personlige innlegg hvor vi faktisk blir kjent med deg. Virker som du liksom har mer å gi nå enn det vi har fått fra deg tidligere 🙂
      Ellers er du like nydelig som alltid <3

    13. Jeg tror faktisk at jeg aldri har kommentert på bloggen din, til tross for å ta en titt daglig. Ville bare si at etter du stengte kommentarfeltet så har du blitt superflink til å blogge! Er daglige innlegg, med akkurat passe tekst og flotte bilder som alltid. Synes du har forbedret deg så til de grader 🙂 stå på! Du er herlig.

    14. Du ser smashing ut som alltid!! SÅ gøy å lese bloggen din for tiden, siden du kommer med så mange varierte og spennende innlegg! Keep it up Andrea xx

    15. Du ser nydelig ut! Ble skikkelig forelsket i den midterste kjolen, gud så fin!! Jeg lurte bare på om du kanskje kan skrive et innlegg hvor du viser alle kjolene dine, eller eventuelt dine topp 10, eller topp 20, hadde vært utrolig gøy å se! Føler du har så utrolig mange fine kjoler. Ønsker deg en fin dag videre, og du er forresten blitt skikkelig flink til å blogge i det siste, finner masse inspirasjon i bloggen din. Stå på videre, du er flink!!

    16. Koselig med åpent kommentarfelt innimellom, så får vi mulighet til å spørre litt osv. 🙂 Lurer på når du bruker alle kjolene dine, siden du sier at du ikke pynter deg noe særlig ute på byen. Bruker alltid kjole ute selv, synes det er finest og det er stort sett da jeg får brukt de. (Bruker ikke så flotte kjoler som i innlegget her en vanlig helg ute, skal sies. Det måtte jeg har spart til julebord og nyttår.)

    17. Kommenterer vanligvis ikke blogger, men følte for å si noen ord her! Vil bare si at jeg elsker bloggen din, Andrea! Bloggen din er faktisk den eneste bloggen jeg sjekker flere ganger daglig, å jeg må si at du er blitt superflink å blogge jevnlig 🙂 liker spesielt godt at du blogger om innkjøp og slikt, da jeg digger stilen din 🙂
      Keep up the good work!

    18. Er ikke glidlåsen på den blå kjolen tatt helt opp? For den så litt rar ut bak ved ryggen?
      Du har virkelig drømmekroppen!

    19. Jeg bare lurte på noe ang den midterste nude kjolen som er veldig lik Allsaints kjolene.. Er den veldig tettsittende?

    20. Du er så fantastisk nydelig Andrea! Jeg har lest bloggen din i noen år nå, og jeg klarer virkelig ikke å endre mening om deg!
      Jeg har slitet utrolig mye det siste året.. Det startet med at jeg ble mobbet og det utviklet seg til skolevegring, selvskadning, selvmordstanker og forsøk, spiseforstyrrelser, og listen fortsetter… Jeg har fulgt med å bloggen din hele veien, og du har holdt meg oppe hele tiden. Ikke bare fordi du er pen og et forbilde, men fordi du virker som en så utrolig god person som jeg virkelig kunne ønske jeg hadde i livet mitt de gangene jeg ligger på sykehuset og ikke klarer å røre en finger.
      Du sliter sikker med dine egne ting du også, som alle gjør… Men du virker fortsatt så utrolig sterk! Det er lov å være lei seg, men det beste er jo så klart å komme seg ut av det – og det ser det ut som at du klarer vær gang!
      Målet mitt er å bli like jordnær og snill som du virker!
      God naaatt! <3

    21. Hei!
      Så på sminkevideoen din at du brukte beauty blenderen feil.
      Jeg brukte den selv slik også, helt til jeg så på youtube hvordan man egentlig skal bruke den.
      Skyll den under vann og klem ut vannet slik at den blir dobbelt så stor.
      Resultatet av foundationen blir sååå mye finere når man gjør det!
      Digger bloggen din!

    22. Du ser utrolig fin ut i de kjolene!💃
      Kjøpte nr 3 nå så får håpe den ser like bra ut på meg hehe.
      Var den rabattkoden bare for den dagen du la ut bildene :)?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg