Dere gjør meg glad!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Haha, åååh.. Jeg måtte nesten bare titte innom igjen for å fortelle hvor glad jeg blir av å lese kommentarene deres. Shit, jeg hadde jo nesten glemt nå hvor hyggelig det er å få koselige kommentarer her på bloggen. Dere rører meg faktisk skikkelig, nesten så jeg begynner å gråte fordi dere er så søte, haha. Det er så mange av dere som skrev at dere synes bloggen er så bra fortiden, og det som er så rart, er at jeg ikke klarer å se det selv. Jeg tenkte faktisk over det her om dagen at bloggen min suger fortiden, så da er det så merkelig å høre at dere tenker det motsatte. Men det sier vel seg selv at det er vanskelig å se på sin egen blogg som interessant, i og med at det er jeg som skriver den og at jeg mest sansynlig er mer lei av mitt eget fjes enn dere er, haha.

Hvertfall: Kommentarene deres på forrige innlegg ga meg virkelig så mye glede, og ikke minst motivasjon. At dere tar dere tid til å skrive så hyggelige ting til meg, betyr veldig mye for meg. For å være helt ærlig blir jeg sinnsykt imponert når jeg får lange, superhyggelige kommentarer av “anonyme”. Det er helt utrolig at et menneske som ikke en gang kjenner meg personlig vil bruke tiden sin på å gjøre meg glad, uten en gang å ha behov for å si hvem de er. Det sier så utrolig mye om de som personer, for det er virkelig ikke noe de fleste ville gjort! Som dere sikkert skjønner er jeg veldig glad for at jeg åpnet opp kommentarfeltet igjen, hihi 🙂 Dere er så GODE og jeg er kjempeglad i dere. Sov godt, så snakkes vi mer i morgen ♥♥♥

27 kommentarer
    1. Hva skjedde med videoen du skulle legge ut? Har ventet spent så mange dager nå! 🙂 hihi. Elsker bloggen din for tiden!

    2. Du blogger superbra for tiden!! Er så gøy at du er tilbake for fullt. Fulgte jo deg når du laget Bassavideoene med Fanny, så jeg har vært “venninnen” din lenge kan man si! Ha en fin kveld videre, klem!

    3. Syns bloggen din er utrolig bra! 🙂 Kunne du kanskje når deg nærmet seg jul, laget et innlegg om tips til julegaver til mor, far, søsken ? 🙂

    4. Alle fortjener skryt og fine kommentarer, det gjør så godt for selvfølelsen og motivasjonen, ikke minst! 🙂 Viktig å backe hverandre opp i stedet for ned 🙂 Gøy at du har åpnet kommentarfeltet ditt igjen! Er flere ganger jeg har hatt lyst til å kommentere, haha 🙂 God natt <3

    5. Oh my god that dog is just adorable! Your blog is amazing by the way, I really really loved the post about the tax issue. It’s great that you showed the other side of being a famous blogger, because some people are too stuck up on being rich… And that is too sad :/

    6. Elsker bloggen din, men skulle ønske du hadde mindre reklame på bloggen din. Det føre til kjøpepress

    7. Du ovenfor! Det er du som velger om du vil kjøpe noe, ikke andre. Okei hva så om det er kjøpepress? Er jo ditt ansvar. Jeg kjøper ingenting når bloggerne omtaler noe. Er bare fordi jeg ikke er interessert og bryr meg ikke. 🙂 du må ikke følge andre slavisk. Finn din egen stil, din smak og alt. Kjøp det du har lyst på, ikke andre. Må du virkelig følge etter strømmen? Må du ha de veskene bare fordi toppbloggerne har det?
      Det er lov å tenke selv, ikke skyld på andre!
      Andrea må jo ha reklame for bloggen er ikke gratis. Hun må ha noe å leve av da. 😉 ha en god kveld!
      Ikke rart mange havner i luksusfellen fordi de klarer ikke begrense seg…

    8. Hei fine Andrea!!
      Jeg virkelig elsker bloggen din <3 du er så utrolig søt og ekte! Gjør meg glad av å lese 🙂
      Molly er utrolig nydelig!

    9. Dette er ikke en negativ kommentar! LES HELE:)
      For en liten stund har bloggingen din vært litt dårlig, noe jeg skjønner veldig godt, alle har dårlige perioder! Men i det siste Andrea, FYFAEN!! Bloggingen din er så utrolig bra, og jeg bare er så glad på dine vegene (og litt mine; jeg elsker bloggen din!), det virker som ting har ordet seg skikkelig for deg! Jeg er bare 2 år yngre enn deg, jeg er fra Nordstrand, og går siste året på kongshavn, derfor jeg har anonym kommentar;) men jeg vet selv hvor mye negativ oppmerksom gjør på en person, og derfor ville jeg bare skrive til deg hvor fantastisk jeg syntes du er, selvom jeg ikke kjenner deg personlig! Håper alt bare går oppover for deg, verken du aller noen andre for den saks skyld burde ha det dårlig! Wow dette ble en alt for lang kommentar, men bare hold bloggingen så bra som nå, du er virkelig best i dette søta:*

    10. Har egentlig aldri lest bloggen din, har hatt 3 faste eg lese og andre har eg gjerna bladd igjennom 1 gang i mnd.. men for någen uker siden jekk eg innom din så begynte eg å lesa litt, så plutselig va eg innom 1 gang i ukå så 4 ganger å nå e eg innom kverdag å lese! Trenge egentlig kje å sei mer for det vil jo sei at bloggen din e kjekk! å elske virkelig stilen din og klærne så e supert at du legge ut kor det e kjøpt osv. Keep up the good work!;)))

    11. Det er energien du utstråler som er annerledes, det er mye mer en gledelig følelse ved å lese bloggen din etter du stengte kommentarfeltet, som om du fikk en ny motivasjon og en ny start. Du skriver på en mye mer happy dog naturlig måte, og du virker tilfreds og avslappet. Virker hvert fall ikke som du blogger fordi du føler at du må, eller føler et slitsomt press:) Energier er et faktum smittsomme, så de negative kommentarene dere bloggere får er energier som kan påvirke i stor grad enten man vil eller ikke. Positive kommentarer gir gode energier, så vi får krysse fingre for at drittslenging på nett har rent ut på dato. Shit haha, bank i bordet! Anyways, man merker at du er et godt menneske på innsiden Andrea, du er ydmyk og takknemlig, men også sterk og bestemt! Fortsett sånn:)

    12. Må også bare si at bloggen din har vert utrolig bra i det siste! 🙂 mange kjekke innlegg og ofte flere ganger om dagen, utrolig gøy! 🙂
      Ønsker deg en fin dag! 🙂

    13. Du er så søt, Andrea! Det at du skriver regelmessig, og gir mye av deg selv i innleggene er det som gjør bloggen spennende og bra for tiden 🙂 Stå på!

    14. Er SÅ glad for at du åpnet kommentarfeltet igjen! Er så mye lettere å komme med en tilbakemelding da 😀 så får vi håpe de stygge nettrollene holder seg borte!

    15. Bloggen din er det første jeg sjekker om morgenen, den har alltid vært utrolig bra men spesielt bra nå for tiden! Skjønner at det er lett å se seg blind på det selv, men du gjør en helt fantastisk jobb!:D i tillegg er du utrolig nydelig, både på utsiden og på innsiden:) fortsett som du gjør og ikke la stygge kommentarer gå inn på deg, de som skriver sånt er bare misunnelige!! Stor Klem:))

    16. Har savnet å kommentere på bloggen din også faktisk, haha! Godt kommentarfeltet er oppe igjen. Håper du får en kjempe fin dag idag!! Jeg er noen timer bak ettersom jeg er i Brazil, haha. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg