Todays outfit

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vest Zara // Jakke Karen Millen // Veske Alexander Wang // Genser HER // Bukse HER // Støvletter HER (adlinks)

Dette var da dagens antrekk, som er en ganske så typisk “Andrea look”. Denne vesten var uten tvil et godt kjøp, for den har blitt brukt mye! Ellers tok jeg Alexander Wang vesken i dag til en forandring, siden jeg så og si alltid bruker Céline vesken. Kan faktisk ikke huske sist jeg brukte denne, haha. Den er jo veldig fin da, så burde brukes oftere! Ellers har jeg litt lyst på en ny svart veske, for merker jeg sjeldent bruker veskene jeg har i andre farger. Svart er liksom så safe og passer til alt. Men jeg vil ha en med litt størrelse, ca som Céline vesken, siden jeg drar med meg stort speilrefleks og ofte maccen hvor enn jeg går. Kanskje en Givenchy Antigona hadde vært den perfekte? Vet ikke om dere har noen tips på den fronten? 😀  

21 kommentarer

Siste innlegg