I love you, Haircare ♥

// annonse

Heihei!

Mange har etterlyst en lite update på Haircare, og det er faktisk noe av det jeg får mest spørsmål om. Nå har jeg faktisk brukt haircare i hele 9 mnd- som tiden flyr! Det har blitt en rutine for meg, og jeg glemmer faktisk aldri å ta disse to tablettene hver kveld. Håret mitt blir bare finere og finere for hver mnd som går, noe jeg VET er takket være Haircare. Hårveksten er mye raskere enn før jeg startet, håret som vokser ut ser utrolig sunt og glansfullt ut + at jeg nesten ikke mister hår når jeg vasker/børster håret. Jeg er 100% frelst av Haircare og er så utrolig glad for at jeg startet med det 🙂  Her kan dere se hvordan håret mitt ser ut nå:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tenk at dette er mitt naturlige hår! Begynner å bli ganske tjukt og ikke minst fått en ganske fin lengde. Det sykeste er at jeg faktisk har klippet håret over 10cm siden forrige innlegg om Haircare, så dere kan skjønne det vokser veldig fort nå 🙂

Ellers som dere vet brukte jeg tapeextentions i flere år, som slet sinnsykt mye på håret. Før jeg begynte med extentions hadde jeg langt, tykt og kjempefint hår.. Dette ble sakte men sikkert ødelagt av extentionsene, så da jeg tok de av, hadde jeg både veldig tynt og ganske så kort hår. Utrolig kjipt! Heldigvis startet jeg med Haircare rett før jeg tok de av nå sist gang, og det har virkelig hjulpet masse på motivasjonen til å få et naturlig og fint hår. Håret mitt har aldri vært så fint som det er nå etter at jeg sluttet med extentions, og det er så deilig å endelig være fornøyd med sitt ekte hår igjen. Er det noe jeg aldri skal slutte på så er der Haircare, det er rett og slett bare verdens beste produkt! ♥

Image and video hosting by TinyPic

Som sist får også nå 40% på deres første bestilling av Haircare, altså en pakke med 60 tabletter til 149 kr. Husk at hvis dere bestiller så er det en løpende leveranse slik at dere får dekket månedsbehovet deres, helt til man evt sier opp. Det er også 30 dagers åpent kjøp, så man kan angre kjøpet 30 dager etter første levering. Dere kan bestille Haircare HER

Ellers fikk jeg lov til å kjøre i gang med en liten konkurranse til dere! Det dere må gjøre for å delta: Lik Haircare på facebook HER og legg igjen en kommentar i dette innlegget. Jeg trekker to heldige vinnere som får et par pakker Haircare hver i posten 😀 

252 kommentarer

Siste innlegg