Den lille familien

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ååååh, familiebilde- haha! Dette er mine to favorittjenter, verdens beste lille bebs og verdens beste storesøster 🙂 Se så mini Molly er forresten.. Hun veier faktisk ikke mer enn 1,5 kilo, altså det samme som 3 pakker smør. Ganske sykt! Hun er så søt og god at jeg noen ganger ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, haha. Stolt mamma ja, om noen skulle være i tvil :PP

Så og si hele dagen i dag har gått til bloggjobb, noe dere sikkert synes er rart, i og med at dere ikke hører fra meg før nå. Hater virkelig å blogge så sent, men timene i dag har virkelig flydd forbi. Heldigvis har jeg fått gjort en god del jobb, så da blir det litt bedre blogging de neste dagene! Tok noen skikkelig fine bilder i skogen tidligere i dag, som jeg legger ut i morgen. Ellers har mange av dere spurt om jeg kan fikse en rabattkode på Nelly, og det er noe av det jeg har ordnet i dag. Får min helt unike kode til å dele med dere, og jeg troor det blir på søndag den kommer ut. Så stay tuned! Snakkes mer i morgen dere, sov godt ♥♥♥

13 kommentarer

Siste innlegg