THIS MAKES ME HAPPY

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her er bildene jeg snakket om i går! Synes det var sykt deilig med en helt annerledes location på bildene enn hva jeg vanligvis har, er dere ikke enige? Tenker at bilder i skogen ikke er noe bra, men synes disse bildene ga en skikkelig herlig stemning. Molly er jo også så altfor søt når hun leker rundt i skogen og løper etter kongler, haha. Ellers er jeg også sinnsykt fornøyd med det nye kameraet mitt, er virkelig supermotiverende med så fantastisk bildekvalitet som jeg har nå. Om noen ikke har fått det med seg bruker jeg nå canon 6d kamerahus, og på disse bildene brukte jeg 35 mm objektiv. Nå skal jeg på møte, og etter det skal jeg faktisk bli sminket av en jente som er sinnsykt pro på det, og så skal vi ha en liten shoot! Gleder meg veldig 😀 Vi snakkes senere i dag ♥

5 kommentarer
    1. Ååå, herlighet! Hunden din er SÅ søt. Jeg har selv lyst på en liten hund skjønner du, men klarer ikke å bestemme meg for rase. Tror jeg vil ha gutt i hvertfall, så da er jeg et lite stykke på veien. Du har vel pomeranien? Foreløbig har jeg litt yst på en yorkshire terrier, men jeg får nesten bare se litt mer på det før jeg bestemmer meg helt 🙂
      Uansett, jeg vil bare tipse deg om et blogginnlegg jeg publiserte tidligere i dag. Tenkte kanskje det kunne være interessant for deg som shopper så mye klær! Der har jeg nemlig tatt for meg noen punkter, og dersom du følger dem kan du ENKELT handle klær HELT TRYGT fra Asia! 😀 Har lagt linken til innlegget i url-feltet, så håper jeg at det kan hjelpe deg, kjære Andrea!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg