Svar på ukens spørsmål

Har alltid synes ringen din er så fin? Vet du hvor man får kjøpt den? Takk for det, helt enig! Den er fra Rikke Harsheim, ringene selges blant annet på Høyer egertorget eller på nettsiden deres 🙂 

Er hårfargen du har nå din naturlige? Ja, er så utrolig deilig å slippe å tenke på ettervekst og ikke minst bare å være fornøyd med sin egen hårfarge. 

Hvor er ponchoen din fra?

Image and video hosting by TinyPic

Den er fra Match 🙂

Får man økt hårvekst på kroppen av Haircare? Nei, det gir kun økt hårvekst på hodet.

Er den nye iPhonen din gull eller rosegold? Rosegold.

Hvordan fant du den billige turen til Gran Canaria? Den bestilte jeg via ving, og der er det pakkereiser. Altså fly og hotell i en pakke, istedetfor å kjøpe fly og hotell seperat. Jeg ser at i de aller fleste tilfeller er pakkereiser det billigste alternativet, og bestiller det som regel alltid når det gjelder sydenturer. Ving har veldig ofte reduserte priser og gode tilbud, så reisen vår var vi så heldige å fikk billigere enn den egentlig er 🙂 Anbefaler å også sjekke ut Apollo og Startour, og så velge det beste alternativet av de 3.

Hvilket kamera har du? Canon eos 6d 

Skal du selge Michael Kors jakken din? JA, det skal jeg faktisk. Vet veldig mange er interessert i den, så da blir det nok litt “førstemann til mølla”. Skal åpne en klessalg side i løpet av neste uke hvor jeg blant annet skal legge ut Michael Kors jakken, en eller to av de dyre veskene mine, noen andre eksklusive plagg og en haug av billigere kjedebutikk klær. Gleder meg, blir som et lite klessalg på nett, hvor jeg skal ha minst 50 plagg til salgs og man kan betale med kort på siden 😀

Hvilken størrelse har du i genseren?

Image and video hosting by TinyPic

X-small! Link til genseren HER, om noen er interesserte 🙂

Når du trener cardio, hva slags trening er mest effektiv for deg da? Jeg trener som regel kun cardio på mølla, og da går det mest i intervaller og i rask gange i full oppoverbakke. Løper også, men det er sjeldnere 🙂

Kan du lage julegavetips innlegg? Ja, det kan jeg gjerne prøve å få til i løpet av November.

Hva synes du om “Saint Lurent Classic Mongogram Satchel”? Vurderer å kjøpe den og vil gjerne høre dine tanker om den. Hva er ditt neste veskekjøp? Jeg synes den absolutt er superfin, og vil tro den er et godt kjøp. Men jeg er ikke så fan av den i den største størrelsen, så hvis jeg skulle kjøpt den selv, ville kjøpt størrelsen small. Mitt neste veskekjøp er mest sansynlig en Givenchy Antigona medium, og tror en liten Gucci Disco veske skal få plass i samlingen snart også 😉

Er du ofte på fester? Enten på byen eller hjemmefester? Hjemmefester er jeg aldri på, det er det vel ingen av mine bekjente som holder på med lenger. Kan ikke huske sist jeg var på hjemmefest, haha. Drar ikke så mye på byen heller, rett og slett fordi jeg ikke synes det er så fantastisk gøy. Drar vel på byen maks 1-2 ganger i mnd 🙂

Tar du sol eller selvbruning? Litt begge deler egentlig, men foretrekker egentlig solarium, selvom det ikke er bra for huden.. Prøver å ikke ta det så altfor mye, og tar det mer i perioder. Tok det et par ganger i oktober, så nå skal jeg ikke ta det før i desember igjen. Målet er annen hver måned med solarium 🙂 Ellers er jeg veldig fan av selvbruning i fjeset, og bruker det opptil fler ganger i uken. Mine to favorittmerker på selvbruning er St.tropez og Sunspa, begge disse er superduper gode!

Når kjøpte du buksen? Er det mulig å få tak i den noe sted nå?

Image and video hosting by TinyPic

Jeg kjøpte den i vår en gang, så vidt jeg husker. Da kjøpte jeg den på Nelly! Tviler desverre på at den kan kjøpes nå, men HER er link til den på Nelly, så kan du ta på “overvåk størrelse” slik at du får mail om den kommer inn på lager igjen 🙂

Har ikke du en Balenciaga i sort? Jeg hadde det, men solgte den før 1 års tid siden.

Hvor fikset du leppene sist? Karl Johan hudpleie 🙂

Hvor kjøpte du Ravn jakken? Høyer! Men den er sinnsykt vanskelig å få tak i for den er veldig populær for øyeblikket. Vet de selger den på en del nettbutikker også, så google litt rundt, så finner du nok en i din strl 🙂

Hvilken strl har du i buksen fra Zara med glidelåsene? X-small!

Hva tenker du å gjøre etter jul? Etter jul tenker jeg å fortsatt gå på Bjørknes, men kun ha 1 fag der som kanskje bare er en dag i uken. Planen er nemlig å reise endel, og det kan jeg nesten ikke om jeg har betalt masse for å ha skole hver eneste dag. Sånn som nå i høst har jeg jo faktisk ikke reist på en eneste ferie siden skolen begynte, og skal heller ikke det før eksamnene er over. Rett og slett fordi jeg ikke har samvittighet til å reise når jeg har betalt en stor sum for å ha mye skole denne høsten 🙂 Som dere vet elsker jeg jo å reise, og jeg føler at dere også synes det er gøy å bli med meg på tur via bloggen, så det er virkelig noe jeg har lyst til å få til en del av det neste halvåret. Selvom jeg skal ha vitnemål, og er på god vei, ser jeg ingen grunn til å stresse med skolen. Bloggen er min baby nå, og den går faktisk bare bedre og bedre for hvert år som går, og da er det absolutt den som burde ha hovedfokus. Det er også vanskelig for meg å blogge optimalt om jeg må lese til 10 fag ved siden av som jeg skal ha eksamen i hvert år, blir rett og slett litt for mye. Så da blir hovedprioriteringen min blogg, så har jeg litt skole ved siden av som jeg ikke trenger å stresse så mye med 😀  

Image and video hosting by TinyPic

Det var noen av spørsmålene jeg har fått den siste tiden! Bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget om det er noe dere lurer på, så tar jeg det med i neste “ukens spørsmål”. Nå skal jeg til Fanny på en liten jentekveld med tapas og vin, så det skal bli skikkelig hyggelig. Perfekt måte å starte helgen på 😀 Håper dere får en super fredag, så snakkes vi snart ♥♥♥

34 kommentarer
    1. Du skrev for en liten stund siden at du gikk på en veldig stor skattesmell, hvorfor legger du ut bilder at ting du har kjøpt og sånt? Hvordan har du råd til det? det virker som du bare shopper som vanlig.

    2. jeg er også veldig glad i og reise, og mangler selv vitnemål. så skal begynne å ta opp fag over nyttår, gjennom studyaway, så jeg kan være i karibien mesteparten av studietiden også reiser man hjem en liten stund før eksamen.. 🙂 syns huske du skrev du hadde tenkt på det, er det noe du har lagt helt fra deg, og evt hvorfor? det er jo egentlig helt perfekt for oss reiseglade!

    3. Hei 🙂
      Jeg bare lurte på om du ikke tilfeldigvis også “vil” (:P) selge AH Golden Sparkle Set fra Anette Haga sin kolleksjon for Nelly når du skal ha klessalg? Er så lei meg for at jeg ikke rakk å kjøpe den før den var utsolgt i xs! Trenger sårt en kjole til nyttår, og det settet er så fantastisk fint og hot! Hadde vært så herlig om du hadde hatt muligheten til det. Har ikke så mange festkjoler hjemme, og den hadde vært heelt perfekt, haha!
      Håper du kan svare hvertfall, om det enten er “ja” eller “nei” 🙂
      God helg!

    4. Kan du lage et innlegg om bukser?? Fine bukser og jeans du er fan av til ok pris. Gjerne buksetips der beina dine ser lenge ut… hihi
      klem<3

    5. Hei Andrea!
      Jeg lurte på når du er ferdig med vitnemålet ditt og når du har tatt alle fagene ferdig? Hvilke fag har du igjen? 🙂

    6. Du virker som en veldig jordnær og søt jente! Liker at du synes det er koselig å ha jentekvelder fremfor masse fyll og byen. Føler er ikke så mange av oss igjen, og at alle skal helst “ut” hver helg. Hadde du vært interissert i og få nye bekjentskaper via kontakter deg på face?

    7. Hvor kunne du tenkt deg og reise neste år? Kunne du laget en liste med dine topp 10 drømmereisemål? 🙂

    8. Du har sikkert skrevet det flere ganger før… men hvilke fag tar du på Bjørknes nå, og hvilke skal du ta til neste år? 🙂 Har du noen ideer om hva du har lyst til å gjøre etter du har fått vitnemål?
      Må bare si at bloggen din har blitt utrolig bra i det siste! Syntes du fortjener skryt for det 🙂 Har blitt veldig gøy å følge deg igjen, så bare stå på og fortsett som nå!

    9. Hei! Du har alltid så fin hud på bildene dine! Har du en god hudrutine/pleie å tipse om? Eller får du litt hjelp av photoshop innimellom? haha 😛

    10. Kunne du laget et innlegg med kjoler som passer til nyttår? og til en grei pris da selvfølgelig 🙂 Syns det er sjikkelig pent med åpen rygg, passer det seg til nyttår?

    11. Når kommer det et nytt innlegg om trening og kothold? Syns du har en utrolig kropp, og tenger litt tips og inspirasjon til å fortsette å terne og spise sunt

    12. Du sa for en stund siden du skulle lage et innlegg om silikon, kunne du gjort det snart? Tenker det hadde vært til stor hjelp for alle som vurderer silikon. Takk 🙂

    13. Hei!😄
      Jeg har et spørsmål angående skole og jeg hadde sotte så veldig stor pris på svar! Tar du opp fag fordi du vil forbedre de eller fordi du strøk på noen i 3. Klasse? Det er så rart, fordi jeg merker at det eneste som får meg til å rett og slett ville dø er skole fordi jeg føler at jeg lett kan stryke i ett realfag!😂 og det er ikke det værste, nå blir disse novelle og diktanalysene værre og værre og for min del så er det himla vanskelig å tolke de! Jeg nærmest strøyk på forrige novelleanalyse! Er jo helt latterlig å risikere å stryke på morsmålet ditt, når spansk var så mye enklere! Jeg sier hele tiden til andre når jeg ser at de er stressa pga. skole, fordi jeg vet hvor vondt det kan gjøre, at de skal huske at de har et fantastisk LIV ved siden av skole, og jeg prøver å høre på mine egne tips men det funker jo ikke! Beklager, ser nå at det ble en lang kommentar, men spørsmålet er altså om du strøyk i noen fag i 3.Klasse?
      Stor fremmed klem

    14. Hei 🙂 Jeg har aldri bestilt klær på nett før, men synes en av kjolene du postet i nelly-innlegget var veldig fin, og kunne tenke meg å kjøpe den. Er det sånn at om man bestiller en kjole på Nelly og prøver den på hjemme, og så passer den ikke, kan man returnere den og få tilsendt en annen størrelse da?

    15. jeg bare lurte på om du kunne fortelle litt om dine favoritt sminkeprodukter, favoritt foundation, bronzer, leppestift osv!

    16. Hei! Jeg kommenterte på et tidligere innlegg, men du har ikke svart der så jeg prøver igjen 🙂 Har du tenkt noe mer på det innlegget ang. silikon? Det hadde vært utrolig hjelpsomt da jeg selv skal opereres i januar! Om du for eksempel har opplevd noen komplikasjoner, hvordan størrelse osv, osv… Er så glad i bloggen din, Andrea! Stå på videre <3

    17. hei, jeg skal reise til Gran Canaria snart, har du noen tips til restauranter eller kjekke ting å gjøre? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg