43 spørsmål

1. Hva har du på deg? En myk genser, kosebukse og ullsokker. Går aldri med noe annet med mindre jeg skal ut av huset eller få besøk, haha. Comfy all the way!

2. Har du noen gang vært forelsket? Ja, men hvor mange ganger er vanskelig å si. Altså teller liksom en 5.klasse forelskelse? Selvom jeg husker disse barneforelskelsene som sinnsykt intense, så føler jeg ikke at det kan regnes med, haha. Så vil kanskje si 2 ganger, med de to som har vært kjærestene mine!

3. Har du noen gang hatt et fryktelig brudd? Nei, egentlig ikke.. Har gått ganske greit for seg.

4. Hvor høy er du? 166 cm.

5. Hva var det siste du spiste? Pappas hjemmelagde fiskesuppe ♥

6. Hva var det siste du drakk? Kaffe.

7. Er det noen du savner? Tja, ingen jeg savner slik at det er noe jeg tenker på. Men fler det uten tvil hadde vært hyggelig å se igjen 🙂

8. Svart eller hvit? Svart, i hvert fall på klær.

9. Favoritt tv-show? Ungkaren/ungkarskvinnen! Finnes ikke noe bedre i mine øyne, haha. Håpløs romantikker 😉

10. Favoritt band? Hmm.. vil ikke si jeg har noe favorittband. Om jeg må velge får jeg ta One Direction, hehe.

Image and video hosting by TinyPic

11. Har du piercing? Ja, jeg har piercing i navelen. 

12. Hva er din favorittsang? Åh.. Den er vanskelig! Jeg har et par sanger jeg bare elsker, og kan høre på for alltid. Men den absolutte favoritten er kanskje Primadonna girl- Radio edit. Den gir meg så sinnsykt mange minner og gode følelser ♥

13. Hvor gammel er du? 20 år, og blir 21 nå i Januar!!

14. Stjernetegn? Vannmannen.

15. Hva ser du etter i en livspartner? Drømmegutten min: Han må være til å stole på, ta ansvar for sitt eget liv med fast jobb og ha økonomien på plass, glad i barn og dyr, utadvent og god å prate med, ha flere av de samme interessene som meg, må kunne være 100% åpen med meg og klare å snakke om følelser, være flink til å vise kjærlighet, morsom og spontan, gjerne kunne endel om alt mulig rart og være smart, stort pluss om han er glad i/flink til å lage mat, ha medfølelse for andre og være en snill person. Ikke agresjonsproblemer eller over gjennomsnittlig sjalu. Ellers må jeg naturligvis være tiltrukket av utseendet hans 🙂

16. Favoritt quote? Jeg er ikke en quote person, klarer faktisk ikke å komme på en eneste jeg liker noe spesielt godt.

17. Favoritt skuespiller? Amanda Seyfried, mest fordi jeg synes hun er så fantastisk vakker! Tror jeg har sett alle filmer hun er hovedrolle i, haha. Noen av favorittene som anbefales: Mamma Mia, Mean Girls, Dear John, Letters to Juliet og Chloé. 

18. Favorittfarge? Beige, eller nude farger. Uten tvil!

19. Høy eller lav musikk? En mellomting egentlig, synes ikke det er behagelig med for høy musikk. 

20. Hvor drar du når du er trist? Da drar jeg ingen steder, haha. Låser døren på rommet mitt, og gråter en skvett eller to for meg selv om jeg trenger det. Ellers tar jeg selvfølgelig kontakt med en av mine nærmeste, om jeg skulle trenge noen å prate med 🙂

Image and video hosting by TinyPic

21. Hvor lang tid bruker du i dusjen? Tror aldri jeg har tenkt over tiden, men tipper mellom 5-15 minutter, alt etter som hva jeg skal gjøre. Om man skal barbere seg eller kure håret, tar det naturligvis litt lenger tid enn ellers. Men tror jeg er en ganske rask dusjer, gjør det jeg skal og så går jeg ut igjen, haha. 

22. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Veldig kort tid, egentlig. Sminker meg som oftest på kanskje 10 minutter, og håret gjør jeg aldri noe mer med enn å børste det. Da er jeg good to go!

23. Har du noen gang vært i en fysisk slosskamp? Nei, og ber til gud om at det aldri kommer til å skje. Jeg finnes ikke voldlig og er livredd for sånt, hehe. 

24. Turn on? Et sjarmerende og fint smil. Har funnet ut at en gutt sitt smil faktisk er veldig viktig for meg, haha!

25. Turn off? Gutter som skryter av hva de har. Feks den typen hvor instagrammen er full av porschene hans og rolex klokker, da spyr jeg litt- hehe. 

26. Hva er det siste som fikk deg til å gråte? Jeg gråter helt seriøst så og si aldri. Kanskje 1-2 ganger i året maks, og da skal det være virkelig ille. Husker ikke helt når jeg gråt sist, det var vel da jeg gjorde det slutt med exen. 

27. Når sa du at du var glad i noen sist? I dag! Jeg forteller hvertfall mamma daglig at jeg er glad i henne, og Molly får høre hvor mye jeg elsker henne dagen lang, haha. Ellers får jo selvfølgelig de andre jeg er glad i også høre det i blant da, haha 🙂

28. Hvilken bok var den siste du leste? Det tror jeg faktisk var “Et helt halvt år”! Og nå holder jeg på med etterfølgeren “Etter deg”. 

29. Hvilken bok leser du nå? “Etter deg”, hehe. 

30. Hvilken tv-serie så du sist? Broen! Det er SÅ spennende og bra. 

Image and video hosting by TinyPic

31. Hvem snakket du med sist? Madicken.

32. Favorittmat? Asiatisk, uten tvil. 

33. Hvilke destinasjoner ønsker du å dra til? Nå skal jeg jo snart oppfylle en av drømmene: Sydney! Ellers er LA stedet jeg kanskje har mest lyst til å besøke akkurat nå. 

34. Hvor var du sist på reise? København forrige helg 🙂

35. Har du et crush? Nope, eller er vel kanskje et par instagram gutter jeg synes er veldig kjekke da! Men da snakker vi som oftest modeller med flere hundre tusen følgere, så har ikke helt troen på at blir noe annet der enn litt stalking fra min side, hehe. 

36. Når kysset du noen sist? Hemmelig, haha 😉 

37. Når ble du sist fornærmet? Oh.. Kan ikke huske når noen sist fornærmet meg face 2 face, men blir vel fornærmet en gang i blant av en og annen bloggkommentar. 

Image and video hosting by TinyPic

38. Hva er favoritt godteriet ditt? Godteri er jeg ikke noe fan av, men er det noe jeg elsker så er det chips! Sørlandschips med holliday dip er det beste jeg vet ♥

39. Spiller du instrumenter? Jeg kan faktisk spille både gitar og fiolin! Hadde fiolintimer da jeg var sånn 8-11 år, haha- og det sitter faktisk litt igjen fortsatt. Vil ikke si at å spille instrumenter er noe jeg driver med akkurat, men gitar er jo faktisk en veldig koselig og fin ting å kunne spille 🙂

40. Hva er favoritt smykket ditt? Ringen min fra Rikke Harsheim og diamantøredobbene mine. Disse bruker jeg hver eneste dag, og er veldig glad i.

41. Hvilken sport gjorde du sist? Jeg trener jo fast på treningssenter, men sport ellers har jeg vil ikke gjort siden gymtidene på vgs. Sist jeg gikk på sport spilte jeg håndball, og det sluttet jeg med da jeg var sånn 13-14 år.

42. Når var du med noen sist? I og med at jeg bor hjemme er jeg jo med noen så og si døgnet rundt, hehe. Men sist jeg var med venner var for to dager siden! ♥

43. Har du en frykt? Mange.. Er kjemperedd for å bli utsatt for noe forferdelig som innbrudd, voltekt, kidnapping, drap, stalkers (altså en sånn som møter opp utenfor huset ditt ), bli banket opp ++. Ellers er jeg veldig redd for døden, eller når du begynner å tenke på meningen med livet, hva som skjer når du dør, tanken på at om 200 år vil ingen vite at verken jeg eller du noensinne eksisterte (med mindre vi av en eller annen grunn blir med i verdenshistorien), hva er egentlig universet, hvordan kan universet aldri ende osv osv. Freaker helt ut av sånne tanker og får panikk, så må utestenge det helt. Husker da jeg var yngre og begynte å tenke på sånne ting, endte det i at jeg hylgråt og var livredd. SÅ ekkelt. 

Image and video hosting by TinyPic

Håper dere synes det var gøy å lese! Nå skal jeg fortsette å se på broen, tidenes serie altså. Har dere ikke sjekket den ut så må dere det, SÅ spennende. Dere finner den på netflix ♥ Nyt søndagen dere 🙂

22 kommentarer
    1. Hei! Kan ikke finne broen på Netflix.. Ser at den første sesongen også har utgått på NRK. Vet du om noen andre plasser man kan finne den? 🙂

    2. omg vi er helt make når det gjelder frykt, blir livredd når jeg tenker på at jeg en dag skal dø og hvor jeg havner. helt sykt

    3. Ikke for å være frekk her, men vil bare si at du skriver veldig mye “hehe” og “haha” i innleggene dine for tiden.. Kanskje liiiitt for mye, kan være irriterende å lese for sånne som meg 🙂

    4. har lest bloggen din veldig lenge, og husker at du skrev i et innlegg for noen år siden at du ikke var særlig fan av musikk, altså du brukte ikke å høre på musikk på flyturer, bilturer osv, haha 🙂

    5. ?Know that the life of this world is only play and amusement, pomp and mutual boasting among you, and rivalry in respect of wealth and children, as the likeness of vegetation after rain, thereof the growth is pleasing to the tiller; afterwards it dries up and you see it turning yellow; then it becomes straw. But in the Hereafter (there is) a severe torment (for the disbelievers, evil-doers), and (there is) Forgiveness from Allah and (His) Good Pleasure (for the believers, good-doers), whereas the life of this world is only a deceiving enjoyment?. [57:20]

    6. Vi har de samme fryktene! Jeg er også livredd døden, hva som kommer etter den, universet og allting. Tenker ofte på det og det freaker meg helt ut! Haha

    7. Pleier aldri å kommentere egentlig, men her måtte jeg bare.
      “43. Har du en frykt? Mange.. Er kjemperedd for å bli utsatt for noe forferdelig som innbrudd, voltekt, kidnapping, drap, stalkers (altså en sånn som møter opp utenfor huset ditt ), bli banket opp ++. Ellers er jeg veldig redd for døden, eller når du begynner å tenke på meningen med livet, hva som skjer når du dør, tanken på at om 200 år vil ingen vite at verken jeg eller du noensinne eksisterte (med mindre vi av en eller annen grunn blir med i verdenshistorien), hva er egentlig universet, hvordan kan universet aldri ende osv osv. Freaker helt ut av sånne tanker og får panikk, så må utestenge det helt. Husker da jeg var yngre og begynte å tenke på sånne ting, endte det i at jeg hylgråt og var livredd. SÅ ekkelt”
      DET ER AKKURAT SLIK JEG OGSÅ FØLER DET!! Får helt panikk når jeg begynner å tenke på døden og at som du sier om 200 år vil ingen huske meg. Hadde også noen episoder i barndommen hvor jeg startet å hylgråte og kan fortsatt gjøre det nå hvis jeg tenker mye på det. Og ofte begynner jeg å tenke på det når jeg ligger i sengen og prøver å sovne og da blir jeg så redd når jeg ligger der i mørket alene.
      GODT VI ER FLERE <3 <3

    8. Er ikke noe å frykte, Andrea 🙂 tro meg, når du dør så opplever du fred og kjærlighet, det er jeg overbevist om 🙂 derfor hjernen vår blir svimmel av å tenke på det for vi har ikke kapasitet til å forstå hvor komplisert og sammensatt universet og energiene som henger sammen er. Vi blir dessverre ikke fortalt disse tingene av samfunnet for det ville totalt forandret verdensbildet, og mennesker ville fått ett nytt syn på ting. Noe de som “leder” oss aldri kan avsløre.. Men jeg vet at det er sant, det har jeg fått bekreftelse på på mange måter. Jeg hadde angst i 3 år for alt sånt selv, og besvimte engang når jeg satt å tenkte på uendeligheten der ute… Det er værtfall ikke farlig, jorden og verden du lever i nå er mye værre. Det som finnes der ute er bare fantastisk og uendelig vakkert, og du forstår det når du dør!! <3 jeg LOVER 🙂

    9. Hei! Angående tankene dine på det siste spørsmålet, vil jeg anbefale deg en nettside. Gå inn på JW.ORG! Der vil du finne svaret på noen av de største spørsmålene i livet ved hjelp av én bok du garantert kjenner til, men kanskje aldri har tenkt på å undersøke. Jeg har i alle fall hatt stor nytte av innholdet på nettsiden, og håper det også kan hjelpe deg til å finne tilfredsstillende svar! 🙂
      Hva er meningen med livet? https://www.jw.org/no/hva-bibelen-laerer/sporsmal/meningen-med-livet/
      Frykt for døden – hvordan kan du overvinne det? https://www.jw.org/no/hva-bibelen-laerer/sporsmal/frykt-for-doden/

    10. Ungkaren er det kjekkeste programmet jeg og ser!! Du må se nå når Ben Higgings er ungkar. Går på citytv. Last ner hola så får du se alt som går i USA nå! Ny episode hver mandag (i USA) men tirsdag her!! HELT FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg