GREEN FAUX FUR

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra Samsøe HER (adlink) // Genser og bukse fra Zara // Sko fra Nike // Veske fra Céline

Wohooo, har lenge hatt lyst på denne jakken men den har vært utsolgt i min størrelse lenge. Endelig var den tilbake på lager, så da var det bare å klikke den hjem! Slike korte pelsjakker er jeg helt gal etter denne høsten, vil ha mange farger og varianter. Så altfor fint, og ikke minst varmt og godt å ha på seg 🙂 I går hadde jeg en kjempefin dag/kveld samen med min kjære Glenn, som dere kanskje så på snapchat (der heter jeg andriss). Vi spiste på Pinerolo, som har blitt en av mine favoritter her i Oslo. Indrefilleet, trøffelfries, mandelpotetmos med hvitløk, chilli og parmesan marinerte maiskolber og vin var noe av det som stod på bordet i går. NAM. Vi spiste og drakk i nesten 7 timer, skjønner nesten ikke hvordan vi fikk til det, haha. Tiden flyr vel i godt selskap ♥ Ellers hadde jeg siste skoledag i går, så nå er det ikke mer undervisning igjen før neste år. Såå deilig! Har jo fortsatt eksamner, men digg å ikke måtte stå opp kl syv nesten hver dag.

Vi snakkes mer i kveld, ønsker dere en god lørdag! Selv skal jeg kose meg her hjemme med familien min. Klem til dere 🙂

17 kommentarer
    1. Hellu fine deg!
      Lurte på hvilken størrelse du har i den sorte jakken din fra Ravn? Er den veldig oversized eller normal i størrelse? 🙂

    2. Kjempe fint outfit 🙂
      Lurte på om du kunne lage et innlegg om fitness og vise dine favoritt treningsklær og øvelser? 🙂
      God helg 🙂

    3. Nydelig jakke! 🙂 Den likte jeg : )
      Beklager for “mas”, kommer “whats on my iphone” i morgen?
      God aften videre. Klemmer!

    4. Så deg hos kasja for noen dager siden da du fikset negler, og du ser så bra ut Andrea! Ta det til deg, du fortjener å høre det <3 Turte ikke si hei, siden du var opptatt med å snakke med de ansatte. Men gikk forbi deg flere ganger siden jeg måtte i et rom innenfor deg. Forresten så blogger du veldig bra for tiden 🙂

    5. Hei Andrea 🙂
      Jeg pleier egentlig ikke kommentere blogger, av en eller annen grunn. Men nå syntes jeg virkelig du fortjener en kommentar. Jeg har lest bloggen din av gammel vane i flere år, og det er ikke til å legge skjul på at du har vært veldig overfladisk og lite interessant. Den siste tiden har du virkelig tatt deg opp. Bloggen din er blitt så utrolig mye bedre etter du turte å åpne deg opp litt mer og skrive om egne tanker. Fortsett sånn, og stå på videre! (Litt feil innlegg å legge igjen en slik kommentar på kanskje, men det er bra du fortsetter å skrive om klær og sminke osv også)

    6. Hva mener du med å leve på budsjett?:) Bare tenkte siden du spiser og drikker ute, og denne jakken som koster veldig mye..

    7. Hei, hvilken str har du i jakken? Har tenkt på den samme, men jeg er usikker på small eller x-small…. Vil gjerne ikke ha den helt tettsittende og klaustrofobisk, er ca samme str som deg, litt høyere

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg