VÅKNET OPP TIL VERDENS BESTE NYHET

Holaa!

Rett etter jeg hadde våknet i dag, lå jeg trøtt som et vrak med ett øye oppe på mobilen i sengen for å sjekke hva som hadde skjedd under nattens timer. Mailen var noe av det første jeg gikk inn på, og da spratt øynene mine opp med en gang. Jeg fikk nemlig verdens beste nyhet som virkelig gjorde denne dagen perfekt.. Den 22. januar sitter jeg og Anniken (annijor) på flyet med nesen rettet mot Sydney i Australia!!!!! Shit. Vi skal reise med EF, og blir der i hele to uker. Fy søren som jeg gleder meg, nå kan nesten ikke tiden gå fort nok. Er ekstra glad for å få krysset av en ny verdensdel på listen, etter Australia mangler bare Sør-Amerika, så er alle kontinentene på den fine jordkloden i boks ♥ Et innlegg om reisen i mer detaljer vil komme senere, hadde bare så lyst til å dele gladnyheten med dere først! En gledens dag altså, dette hadde ikke skjedd uten bloggen- så jeg må gi dere en stooor takk 😀 Så glad i dere alle sammen.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genser fra Zara

I dag har jeg holdt på med et leppestift-innlegg, siden jeg får så mange spørsmål om hva jeg har på leppene fortiden! Innlegget kommer i kveld, og da viser jeg dere mine 4 favoritt leppestifter fra mac og hvordan de ser ut på meg. Tror det kommer til å falle i smak 🙂 Begynner å lage innlegget nå, så da er det ute på bloggen om noen timer. Sees da ♥

23 kommentarer
    1. Heldiggrisen du 😀
      Tips om Australia; man kan bare søke (og få) visum 3ganger inn i landet, så jeg ville sett mer av Australia når jeg først er der 🙂

    2. Heldig! Jeg skal dit i julen og lurte derfor på om du kunne skrive et utfyllende innlegg om det før jul? Og evt spørre om tips! Klem

    3. Heldig!! Når det gjelder kommentaren til Anonym som sier at man kun kan få visum 3 ganger, så er dette helt feil. Du kan få maks 3 turist visum i året, ikke i livet.

    4. Jeg elsker bloggen din, men du kunne du kanskje oppdatert litt mer varierende (vet at jeg høres ut som en bitch…)? Elsker den anyways og kos deg i Australia! xx

    5. Åh, du er nå heldig!! I mange tilfeller skulle jeg virkelig ønske at jeg var i dine sko! For hardt arbeid får man som fortjent, det er intet annet enn fortjent, Andrea!
      Jeg lurer også på det samme som Tonje 🙂

    6. Kommer det et innlegg med ting du selger, snart? Du skrev for litt siden at du skulle legge ut, er så spent 😀 gleder meeei

    7. LO MEG IHJEL av kommentaren “Viste ikke du hadde vert på Antarktis, kan du skrive et innlegg om det? :)” HAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

    8. åå, jeg kom nettopp hjem fra Sydney selv, etter å ha studert i Australia de siste 5 månedene:) heldig!

    9. Haha, Antarktis ER et kontinent, og du kan nok ikke velge selv om du ønsker å definerere det som noe annet, hihi. Måtte le godt av kommentaren din her oppe.
      Det er nok ikke sånn at bloggere får definere kontinentene her på jorden, men godt forsøk! 😉

    10. Ikke for å være slem, men Australia er ikke en verdensdel, men et kontinent! Oseania er verdensdelen som Australia tilhører

    11. Nok en ufortjent ting.skjønner ikkehvorfor noen leser denne bloggen som er helt uten dybde.en somstøtter pelsdyrdrift burde ikke få annet enn ris spørre meg.virker ikke særlig hjertevarm nei trist verden .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg