Lets talk about lips!

 

God kveld!

Nå er endelig innlegget ferdig, og jeg skal nå vise dere mine fire favoritt leppestifter fra MAC. Det er så og si det eneste merket jeg kjøper leppestifter fra, rett og slett fordi det er uendelige farger/varianter å velge mellom og fordi kvaliteten er amazing. Har fått en haug av spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine fortiden, så da tenkte jeg dette innlegget passet helt perfekt. Håper det faller i smak, here we go:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne leppestiften er den mørkeste jeg eier, og den er jo bare dødskul. Har virkelig fått sansen for mørke lepper fortiden, og denne leppestiften fra MAC i fargen “verve” er den perfekte. Ikke noe jeg pleier å bruke til hverdags, men slår ofte til med denne på fest ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne leppestiften som heter “creme in your coffee” har tidenes fineste farge. Denne er også mørk, men ikke like mørk som verve. En nydelig plommefarge som passer perfekt til enhver anledning, og leppestiften har masse deilig fuktighet i seg ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Spirit er kanskje min favoritt fortiden, og den brukte jeg på leppene i innlegget under! Fargen er akkurat slik jeg elsker den, nude-brun ish farge. Denne anbefales veldig, et lite must-have for meg ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

“Modesty” har vært en av favorittene lenge, og blir brukt stadig vekk. Denne er mer hverdag for meg, rett og slett fordi jeg liker mørke lepper når jeg skal pynte meg. Nydelig rosa/nude farge ♥

Image and video hosting by TinyPic

THE FAVS ♥

Såå, da gjenstår det bare å høre.. Likte dere innlegget? Hvilken leppestift fra mac er din favoritt?

26 kommentarer

Siste innlegg