SUPERTILBUD hos Dentalia

// Innlegg i samarbeid med Dentalia

Heihei, mine fine!

I dag ville jeg informere dere om at Dentalia i Nydalen, Oslo’s beste tannklinikk (spør dere meg, hehe), skal ha tidenes tilbud denne fredagen. Som kjent er det jo Black Friday førstkommende fredag, som er verdens største shoppingdag med en haug av gode rabatter. Dentalia blir med på festen, og de har aldri hatt så lave kampanjepriser før. 

Tilbudene: 

♥ Støping av skinner til hjemmebleking med blekesprøyter 1900 kr (ordinær pris 3900 kr)

♥ Airflow til kun 400 kr  (ordinær pris 925 kr)

Disse fantastiske tilbudene gjelder KUN behandling fredag 27.11, og derfor er det førstemann til mølla for å sikre seg en time den dagen.. Heldigvis har de langåpent til kl 23.00 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Fikk air flow hos Dentalia for 2 uker siden, og fjernet også attachments’ene fra invisalignen som dere kan se. Altså jaa, endelig ferdig med regissen og eget innlegg om det kommer om ikke så lenge! Vel, uansett. Her kan dere se hvor fantastisk air flow er, kan ikke si nok hvor mye jeg anbefaler alle å ta air flow et par ganger i året! Air flow er en saltblåsing som fjerner missfargning og renser opp, om noen skulle lure på det. Tar vel maks 5 min, og resultatet er helt utrolig. Ser jo ut som at man har bleket tennene etter behandlingen, selvom man kun har fjernet belegg og missfarging 🙂 Time til air flow kan dere bestille HER

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hjemmebleking! Her får du støpet skinner på klinikken slik at de sitter perfekt på dine tenner. Blekemiddelet er det samme som de bruker på klinikken faktisk, så jeg kan love dere at dette er topp kvalitet. Det er også SÅ enkelt å gjøre. Man tar bare litt blekemiddelet i hver “tann” i skinnen, og så setter du de på tennene. Dette er den mest behagelige måten jeg noensinne har hjemmebleket tennene mine på, for her er det null spytt og vond smak (mange kjenner sikkert igjen dette fra strips, hehe). I går satt jeg faktisk med skinnen i 3 timer uten vilje da jeg så på serier, rett og slett fordi jeg glemte at jeg hadde den på. Perfekt, haha! Resultatet er selvfølgelig også dødsbra, stooor forskjell på kun en behandling. Time til å få hjemmebleking bestiller dere HER

Image and video hosting by TinyPic

Alltid et sunt, fresht og hvitt smil når man er kunde hos Dentalia ♥

Spør om det er noe dere lurer på! 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg