NEW IN PART 1: Kjoler

// annonselenker

HUSK Å BRUK KODEN “BLACK20”, SÅ FÅR DERE 20% PÅ HELE KJØPET ♥

Image and video hosting by TinyPic

Superfin “lace up” kjole som er utrolig behagelig å ha på, og sitter perfekt på kroppen ♥ Jeg har x-small 🙂 Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Helt nydelig sett, som passer helt perfekt til fest! Mørkere i virkeligheten enn på mine bilder, bildene på Nelly er mer realistiske. Jeg har x-small 🙂 Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Var så fornøyd med denne kjolen i gull, så da måtte jeg bare kjøpe den i sølv også! Jeg har mine i x-small 🙂 Link HER

Image and video hosting by TinyPic

Helt nydelige, litt “enklere” kjole med en liten turtleneck! Jeg har den i x-small 🙂 Link HER.

Image and video hosting by TinyPic

Supersexy tubekjole, som passer litt bedre til sommer enn denne årstiden, hehe. Absolutt noe som skal bli med i kofferten til GC. Jeg har den i small 🙂 Link HER.

Som sagt tidligere er det nå Black Friday hos Nelly, og rabattkoden (BLACK20) varer ut helgen. Hentet en nelly-pakke tidligere i dag hvor blant annet skattene over befant seg, og på søndag skal jeg vise dere resten av innkjøpene mine.. Det er ikke kjoler, men topper, jakker osv 🙂 Nå drar jeg på hytta, snakkes der! ♥

18 kommentarer
    1. herregud som du air Brusher huden din… får du ikke dårlig samvittighet for å være med å øke kroppspress ?-,-

    2. Beholder du faktisk alle disse kjolene? Du må jo ha enormt mange bare liggende med prislappen på hjemme!

    3. Hvor mange kjoler hun velger å ha er vel hennes sak? Hun har vertfall mye å velge mellom til enhver anledning, og det er jeg sikkert ikke alene om å misunne henne for 🙂 kjempefine kjoler Andrea <3

    4. men hun har jo faktisk innlegg minst 1 gang i uka om “nelly-kjøpene” sine, der det er minst 5-10 plagg hver gang.. tenk å kjøpe 10 kjoler/klær hver eneste uke… Og skal du ikke spare så innmari nå og være “økonomisk” (som du kaller det haha) for å få kjøpt leilighet? Jeg skjønner jo at du tjener enormt og at du absolutt har råd til det, men er så rart at du da samtidig påpeker at du “sparer” for fullt til leilighet..

    5. Hvor mange kjoler har du egentlig, hvis du har tellingen? Og får du egentlig brukt alle? Jeg bare lurer, tror ikke jeg har vært bort i en som har såå mange kjoler.. haha 😀

    6. Kjolen i beige med turtleneck? Hvor kort er den til deg?
      Usikker på hvordan størrelse jeg selv skal kjøpe 🙂

    7. Ser det er mange over her som har kommentert det samme, men som konstruktiv kritikk: ekstremt mye reklameinnlegg på bloggen din generelt, og spesielt de siste dagene. Kanskje prøve å blogge om andre ting også?

    8. Skjønner ikke hvordan du som har silikonpupper kan har str. xs, haha! Ikke vondt ment, men jeg har store pupper selv og er ikke så stor ellers, men jeg har ikke sjangs til å komme inn i xs kjoler fordi puppene mine rett og slett blir most 😮

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg