MAKEUP ON FLEEK

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

På onsdag ble jeg sminket av to venninner, som er helt sykt flinke på sminke! Sant jeg ser skikkelig annerledes ut? Er nok mest uvant for meg selv, men tror da dere også ser at jeg ser litt annerledes ut enn til vanlig.. Fikk et supert tips av dem som jeg gleder meg til å teste ut, nemlig å fukte kosten når du tar på øyenskygge på selve lokket. Da blir øyenskyggen mye sterkere, om noen sliter med at øyenskyggen alltid ender opp så naturlig og svak 🙂 Sminke er virkelig utrolig gøy, og noe jeg har lyst til å lære mer om og bli enda flinkere på. Føler ikke jeg er så aller værst på det, men jeg har flere områder som jeg har lyst til å mestre bedre. Feks å lage den perfekte eyeliner “vingen”, superbra øyenskygge og ordentlig konturering. Er vel bare å se på en haug av youtube videoer og øve, så blir man jo bare bedre 😀 Spent på å høre hva dere synes om sminkelooken forresten.. Liker dere best slik jeg går til vanlig eller mye sminke som jeg har her?

20 kommentarer
    1. Du er kjempefin sminket:). Til hverdags er det jo greit med ikke så altfor masse sminke,men av og til når man har tid , så er det jo morsomt å gjøre litt ekstra:). Du er ei veldig pen jente:):)

    2. Er jo deilig å sminke seg litt ekstra innimellom. Syntes man må sminke seg etter antrekk og omstendighetene. Skal man på skolen, og har på joggeklær syntes jeg ikke mye sminke er noe særlig kledelig.
      Dette kledde du iallefall 🙂

    3. Helt nydelig! Må si jeg synes hudsminken var mye finere nå, til vanlig synes jeg at du alltid er så blank i ansiktet, mye finere og ikke minst voksnere med mattere hud:) Når jeg så det første bildet, før jeg leste noe tekst, så tenkte jeg “oi, hun så annerledes ut!” Virkelig nydelig:)

    4. Så egentlig ikke forskjell på det her og sånn du går til vanlig, eneste var vel øyenskyggen som var en annen farge enn du vanligvis går med.

    5. Haha hvem faen har tid og interesse for å kommentere “hengepupper”? Tipper grunnen er at det er dere som har hengepupper… Innlegget har ingenting med pupper å gjøre! Synes det er fasinerende hvilke strategier folk bruker for å øke sin egen selvtilitt, bare et lite tips: dere gjør dere selv en bjørnetjeneste og dere vet at dere lyver til dere selv. Kjør på og tenk ting for dere selv, det gjør vi alle. Men hva får dere ut av å kommentere det? Synes bare dette var litt morsomt Andrea!
      Tilbake til sminke: Synes personlig at enklere sminke passer bedre til hverdags, men til spessielle anledninger eller bare en dag man vil være ekstra fin så er denne looken drit fin! Bedre å holde det litt mer naturlig til hverdags slik at man legger merke til at man har pyntet seg litt ekstra når man har på mer sminke 🙂

    6. Hengepupper? Virkelig? Nå får dere gi dere. Likte looken veldig godt. Syns du burde gå sånn når du skal pynte deg litt ekstra. Personlig syns jeg at sånn du sminker deg til vanlig er utrolig fint og passer utrolig bra til hverdagen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg