Perfekt hud med âme pure

// Annonse

Image and video hosting by TinyPic

Jeg må fortelle dere om en veldig spennende hudbehandling jeg har begynt med- nemlig Cit face roller og Collagen therapy gel fra Ãme pure. Sikkert mange av dere som både har hørt og prøvd disse skin rollerne før, men for meg er dette første gang jeg tester ut. Jeg har lest om Cit face roller fra âme pure over alt på nettet, og fikk så utrolig lyst til å teste det ut etter å ha lest en haug av varme anbefalinger + før og etter bilder. 

Behandligen passer for deg som vil fjerne:

♥ Akne arr

♥ Store porer

♥ Grov hudstruktur

♥ Hudormer

♥ Pigmentflekker

♥ Linjer

Image and video hosting by TinyPic

Dette er en ansiktsbehandling, og du får et helt utrolig resultat av å kombinere disse to produktene. Cit face rolleren består av 192 mikronåler på 0,5 mm, og det den gjør er at den lurer huden til å tro den er skadet. Behandlingen varer i ca 5 minutter, og jeg starter med å rense huden grundig med ansiktsrens, og så steriliserer jeg huden og rolleren med Sanitizer spray.  Deretter ruller jeg 3-4 ganger i samme bevegelse med Cit face roller, før jeg bytter retning (skal rulles helst i fire ulike retninger). Så smører jeg meg inn med Collagen therapy gel direkte etter behandlingen, slik at produktet trenger dypt inn i huden gjennom de mikrokanalene som skapes av rolleren. Når man påfører de aktive ingrediensene som finnes i Collagen gel’en, blir faktisk opptaket opptil 10.000 ganger bedre enn hvis man hadde påført produktet uten Cit face roller. 

Behandlingen skal gjennomføres på kvelden ca annen hver dag i en uke, og så har du en uke uten noen behandling. Det er veldig viktig å ikke gjøre behandling to dager på rad, for huden må få tid til å leges. Om noen skulle lure så blir man kun litt rød rett etter behandlingen, og det er det. For optimalt resultat skal man behandle annen hver uke i totalt 2 mnd  🙂 Faktisk så øker kollagenproduksjonen i huden hele 10 ganger etter kun en behandling. 

Image and video hosting by TinyPic

Som dere vet sliter ikker jeg med dårlig hud eller feks acne arr, men behandlingen passer perfekt også for oss som har fin hud fra før. Den reduserer nemlig porer, oppretter ny og sunnere hud, stimulerer hudcellene til å foryngre seg, bremser aldring av huden og motvirker/forebygger linjer og rynker. Ellers for dere som for eksempel ønsker å fjerne/redusere arr etter kviser, så lover jeg dere at dette er den perfekte behandlingen! Bare sjekk ut før og etter bildene kunder har sendt inn HER. Ellers er behandlingen med på å normalisere overproduksjon av talg, som ofte er årsaken til kviser og urenheter. Derfor opplever veldig mange at kviseutbruddene reduserers kraftig etter denne behandlingen 🙂 Det er en klinisk dokumentert behandling, 100% naturlige produkter og ingen av Ãme pure sine produkter er testet på dyr. 

Jeg er virkelig SÅ fornøyd med denne behandlingen, og er sinnsykt glad for at jeg kom over disse produktene. Bare etter en behandling føles huden superfresh ut, og ser utrolig stram og sunn ut. Ãme pure sin Cit face roller og Collagen therapy gel er virkelig et must innen skjønnhetskategorien, spør dere meg. Så gøy med produkter hvor du ser gode resultater fort! Jeg kan love dere at dere ikke kommer til å angre om dere tester ut, bare gjør litt research rundt produktene så kan dere se hvor mange anbefalinger de har fått. Om noen er redd for at nålene gjør vondt, så synes jeg absolutt ikke det.. 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dere kan bestille Cit face roller basic HER (Denne pakken er det jeg har, med Cit face roller, Collagen therapy gel og Sainitizer spray). De har også en behandling for cellulitter og strekkmerker om man ikke vil behandle ansiktet HER (den har jeg såå lyst til å prøve!). Ved bruk av rabattkoden “JULENISSE”, får leserne mine 100 kr rabatt hele sortimentet til Ãme pure til og med 31.12.2015.

7 kommentarer
    1. Holder selv på med denne behandlingen både for ansikt og kropp og jeg kan si at det er ansiktet jeg merker størst forskjell på. Jeg hadde ganske fet og “oljete” hud tidligere, dette er nå borte og jeg får også færre utbrudd i form av kviser! kjempeprodukt spør du meg! 🙂

    2. Hei Andrea 😊 jeg prøvde å bestille dette fantastiske produktet men finner ikke hvor jeg skal skrive inn rabatt koden. Kan du hjelpe meg. 😊

    3. Amalie: Heihei! Det er bare å legge til produktet du vil ha i kassen, og så når du da trykker på handlekurv, står det “rabattkode” rett under produktet ditt. Da fyller du inn JULENISSE i boksen der og trykker på “bruk rabattkode”<3

    4. Er noe skeptisk til denne, da det er bevist at kollagen ikke kan tas opp av kroppen, den vil kun ha det den lager selv. Så selve kollagenkremen tror jeg ikke på, men kan jo kanskje hende de små “prikkene” hjelper litt

    5. Jeg lurer på om man kan ta sol i løpet av perioden man holder på med behandlingen (2mnd)? Og hvis man kjøper dette 1 gang, varer det da helt ut de 2 mnd, eller må jeg bestille mer underveis?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg