IN THE DESERT

– THAT TIED UP SET-

 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sett fra Missguided

Wææ, jeg er helt obsessed i dette settet. Perfeksjon i mine øyne! Var så fornøyd da jeg fikk det at jeg like gjerne sikret meg samme i svart også, for de dagene man ikke føler for å være så fargerik 😉 Ellers elsker jeg virkelig disse bildene, fantastisk location! Skulle gjerne hatt ørkenbilder litt oftere, men det er jo ikke akkuratt så lett å få til, hvertfall ikke i Norge.. Haha. Bilder i utlandet blir alltid så mye finere enn hjemme, og det gjør det ekstra gøy å dra på tur. Heldigvis blir det masse reising på meg fremover! ♥ 

14 kommentarer
    1. Utrolig fint antrekk, men lurer på om du noen ganger tenker over hvor ekstremt lite miljøvennlig disse utallige flyreisene du betaler for faktisk er?

    2. William: Feil! Dersom flere hadde sluttet å fly/redusert antall flyreiser, hadde det ikke gått like mange fly heller. Ganske logisk tankegang at flyselskapene ikke bruker ressurser på å sende fly tur/retur til utlandet og innenlands flere ganger daglig, dersom flyene hadde vært tomme/hatt få passasjerer. Da hadde antall flyreiser blitt redusert, slik at flyene ble fulle når de først gikk.

    3. Forstår hva du mener, Julie. Men det kommer nok ikke til å bli ferre reisende uansett hvor mye folk vet at det ikke er bra for miljøet. Desverre.

    4. Uansett, Julie, så er en flytur mye mer miljøvennlig, enn en biltur 🙂
      I fly kan du bringe flere folk, dit de skal, og når du kjører bil så forurenser du dessverre mer. Bedre å ta fly, tog og båt, enn bil.
      Uansett hva man gjør så er det ikke miljøvennlig. Det er ikke bra for miljøet heller at vi sitter på datamaskinene våre, og er på nett.

    5. Julie: Takk for det! Som hun over her skrev, så er det å kjøre bil mye værre enn å fly. Jeg har ikke lappen og tar derfor alltid kollektiv transport hvor enn jeg drar, så at jeg da flyr 4-5 ganger i året er nok ikke så aller værst alikevel 🙂

    6. Så fine bilder! Kan du skrive litt om hvordan du har stilt inn kameraet her? Og hvilken linse du har brukt? 🙂 hadde hjulpet mye!

    7. Dessverre er det slik at en flyreise på ca 2300 km tilsvarer en biltur på ca 5500 km, dette med tanke på miljøutslipp. Å si at fly er mer miljøvennlig en bil blir derfor litt feil.
      Ved å si at “uansett hva man gjør så er det ikke miljøvennlig” dyrker man holdninger som i hvert fall ikke vil løse klimakrisen! Ta deg en skogtur 😉

    8. Hei, jeg elsker settet du har på deg, men jeg finner det ikke på missguided, så derfor lurte jeg på om du kunne skrive en link til det?

    9. Blir for dumt å snakke om fly når man spiser kjøtt. Kjøttproduksjonen forurenser mest her i verden og skaper fattigdom. Bare se cowspiracy på netflix så skjønner du hvor mye det forrurenser iforholdt til fly, Maren 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg