Update på hårfronten!

// Annonse

Holaa!!

Nå følte jeg det var på tide å gi dere en liten update på hvordan det går med Haircare. Jeg har brukt det såpass lenge nå at jeg egentlig ikke har helt oversikt, men tror det begynner å nærme seg et år. 100% ærlig: Haircare er verdens beste produkt, haha. Jeg er det jeg kaller “Haircare frelst”, rett og slett fordi det har gjort mirakler på mitt hår. Hvor mye håret mitt har forandret seg på denne tiden er helt utrolig, jeg skal få vist dere noen før og etter bilder til neste gang! Det jeg merker aller mest, er vel hvor tjukt håret mitt har blitt. Da jeg tok av extentionsene hadde jeg skikkelig tynt hår, og det hatet jeg. Følte meg så utrolig stygg med mitt naturlige hår, og det var nesten umulig å ikke hoppe tilbake på den enkleste utveien, nemlig å gå tilbake til extentions. Heldigvis beholdt jeg tolmodigheten og håpet da jeg begynte på Haircare, noe jeg er sinnsykt glad for i dag. For nå kan jeg si at jeg elsker mitt naturlige hår, og ser forbedringer for hver eneste måned som går 🙂 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jeg tror faktisk ikke jeg har glemt å ta en eneste tablett siden jeg startet. Selvom jeg så kommer hjem fra byen 4 på natten, husker jeg alltid å ta Haircare. Det er merkelig, men jeg har blitt så utrolig opphengt i håret mitt, så Haircare må taes, haha. Naturlig nok var Haircare også med i kofferten hit til Spania! Men helt seriøst, jeg anbefaler virkelig alle å begynne på Haircare. Det er rett og slett helt fantastisk! Alle vi jenter drømmer jo om et langt, tjukt naturlig hår- og med Haircare går det riktig vei. Håret mitt er faktisk det jeg uten tvil får mest komplimenter om fortiden, og det er SÅ gøy! ♥ Men en ting som er veldig viktig å huske på for dere som vil starte, er at dette er et produkt som man skal gå på over tid. Hårvekst går naturlig ekstremt tregt, og det er ikke slik at man kan forvente seg 10 cm lenger hår på 2 uker. Haircare sier selv at man vil merke optimalt resultat etter 6 mnd, men personlig synes jeg man ser gode resultater lenge før. Ca 2 mnd vil jeg si 🙂 

Image and video hosting by TinyPic

Som sist får dere også nå 40% på deres første bestilling av Haircare, altså 1 pakke med 60 tabletter til 149 kr. Husk at hvis dere bestiller så er det en løpende leveranse slik at dere får dekket månedsbehovet deres, helt til man evt sier opp. Det er også 30 dagers åpent kjøp, så man kan angre kjøpet 30 dager etter første levering.

Dere kan bestille Haircare HER 

39 kommentarer
    1. Man får ikke tjukt hår på to måneder. Mulig det som vokser ut blir tjukkere, og da vil det ta minst ett år før man merker forskjell, da håret kun vokser 1-2 cm i måneden. Merker at dette innlegget er sponset ja

    2. er det sant ? håret blir tykkere av det ? det hadde vært fantastisk , slite litt med at håret har blitt litt tynnere med årene og det har plaget meg

    3. Hva er problemet til dere som sier det ikke funker på 2 mnd?? Hun skriver jo at hun har brukt det i snart ett år! Folk er rare. Det er jo godt kjent at dette kosttilskuddet funker bra på håret.

    4. Anonym: Lol, jeg skriver jo ikke heller at håret blir TJUKT på 2 mnd, men at man ser resultater på 2 mnd. Altså raskere hårvekst, mister mye mindre hår når man børster det/dusjer, mye babyhår osv. Jeg sier at jeg nå, altså etter nesten 1 år, har fått mye tjukkere hår 🙂

    5. Så vakkert hår du har fått! Dette skal jeg jammen prøve, har nemlig blitt så lei extensions, tar så lang tid å tørke, samt føles så fake, og noen ganger har jeg mistet de i dusjen og da blir jeg så stessa for at det kan skje på ferie, vil jo se så dumt ut. Nei sverger heller til naturlig vakkert hår som du har, som jeg kan dykke under vann med uten å engste meg for at det faller av 🙂

    6. Lena: Helt enig med deg! Extentions er jo veldig fint, men samtidig er det så mange ulemper med det. Selv hatet jeg at det tok hundre år å få skylt ut shampoo/balsam i dusken, at det tok en evighet å tørke, når festene begynte å synes fordi de hadde vokst endel ut og ikke minst at det fort ser så tørt og slitt ut. Ellers ødela jeg jo fullstendig det naturlige håret mitt etter å ha brukt det i 2-3 år fast, selvom frisøren mente det ikke slet noe som helst på håret :p Men ja, selvom veien føles lang, anbefaler jeg på det sterkeste å kutte det ut! Er så deilig med naturlig hår 🙂 Du burde absolutt teste ut Haircare, det har motivert meg veldig til å ikke gå tilbake til extentions 🙂

    7. Har tatt det i kanskje 5 mnd fast og det funker!! Mistet en god del hår etter 5 mnd med amming og nå har jeg ekstremt mye babyhår rundt hele pannen som bare blir lengre å lengre og etterveksten har blitt kjempe lang. For første gang siden jeg var rundt 12 år har jeg faktisk ganske langt hår uten extensions og det er så digg! Lifesaver!

    8. Hei! Er det trygt å bruke dette mens man er gravid? Prøvde å lese på siden deres, men fant ingenting om det..;-)

    9. Har også gått på haircare, men merket ikke noe forskjell. Kjenner også flere andre som har merket såvidt litt forandring, men ikke store greiene. Merker godt at dette innlegget er sponset, for så mye skryt fortjener ikke dette produktet og få. Jeg vet godt at det er individuelt hvordan man opplever det, men det er ikke noe vidundekur, og folk kan like godt spare mye penger ved å ha et sunt og balansert kosthold så man får i seg alle nyttige vitaminer og mineraler.

    10. Alexandra: Smart å bruke etter fødsel i hvert fall. Leste at Blondinebella (svensk toppblogger) brukte Haircare, mens hun ammet barn nr. 2 for å ikke miste så mye hår som mange gjør i perioden etter fødsel. Selv er jeg kjempefornøyd og har brukt Haircare i 8 mnd nå og mister mye mindre hår i dusjen og har fått bedre og mer glansfult hår på etterveksten enn tidligere.

    11. Bedre å bruke ølgjær. Billigere er det óg! I tillegg slipper man noen form for abonnement ettersom det kan kjøpes hos alle helsekostforretninger på nett og i butikk 🙂

    12. Du tror ikke grunnen til at du har fått tykkere hår det siste året kommer av at du har sluttet å bruke extensions da? Det sliter jo veldig på håret, noe som vil gjøre det tynnere, så det er vel helt naturlig at det blir sunnere og tykkere når du slutter med extensions? Altså at du kunne ha fått samme resultat uten Hairare ved bare å droppe extensions?

    13. Jeg satte i extensions i en periode fordi, jeg var blitt tynnere i håret, uten at jeg helt forsto hvorfor, men skjønner nå i ettertid at det var både pga stress og mangel på viktige vitaminer, for jeg startet på disse tablettene rett etter fjerning av tapeextensions og fikk flottere hår enn før jeg satte i extensions, men tok sin tid naturlig nok, har vel brukt Haircare en 10 mnd nå og kommer til å fortsette (tør ikke annet). Skal ikke ha extensions igjen, både fryktelig dyrt og upraktisk, da jeg sto evigheter i dusjen for å skylle ut shampo og balsam samt å føne det våte håret.

    14. Har selv fått dette hjem i posten, det var et sannt helvette å få avsluttet abenomentet. Du får tilsent pakker selv om du har avsluttet det. De prøver å hale deg for penger. Å på meg viser det ikke no forskjell. (kanskje forskjellig fra person til person da). Anbefales ikke vertfall….

    15. Jeg har akkurat fått min 3 forsendelse i posten og er veldig fornøyd. I begynnelsen var det ikke håret jeg merket effekten på først, men neglene. Håret har nå fått en fin ettervekst også. Vokser nok bittelitt raskere enn det gjorde.
      Tar tilskuddet hver eneste dag.

    16. Jeg har akkurat fått min 3 forsendelse i posten og er veldig fornøyd. I begynnelsen var det ikke håret jeg merket effekten på først, men neglene. Håret har nå fått en fin ettervekst også. Vokser nok bittelitt raskere enn det gjorde.
      Tar tilskuddet hver eneste dag.

    17. Så fint hår du har Andrea !
      Har vurdert dette sterkt selv fordi jeg har så veldig tynt hår og føler at det aldri vokser .. Men har ikke tørt å bestille for jeg er redd for bivirkninger ! Er dette noe du har opplevd eventuelt noen andre som har opplevd det? Men igjen så ser håret ditt så veldig fint ut at jeg har sykt lyst å bestille det å Prøve det 😀

    18. Hei Andrea 🙂 mitt hår er så tynt at det Ikkje er fint uansett frisyre, jeg glatter det også omtrent daglig så det blir ikke mye lengre enn rundt skuldrene. Har veldig lyst å prøve haircare, men lurer på om resten av håret på kroppen vil vel også vokse, og bli tykkere? Takk for svar, god tirsdag 🙂

    19. hei. hvor lenge må man gå på det for å få resultatet ? bruker du oljer i håret eller kun spiser du de tablettene ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg