Klare for å utforske Køben!

Holaaa!

I går hadde vi helt seriøst tidenes lateste dag. Formen var redusert etter nyttårsaftens festligheter, og hele byen var stengt fordi det var 1. nyttårsdag. Da har man jo egentlig ikke så mange andre valg enn å bare ligge på hotelrommet? Vi kom oss hvertfall ut en liten tur for å få i oss noe mat, men det var liksom det. Derfor er jeg veldig gira i dag, for nå skal jeg endelig få sett litt av denne fine byen vi er i! Planen i dag er egentlig bare å gå litt rundt å titte, kanskje shoppe litt og sikkert sette oss på en eller annen koselig cafè. I kveld har vi planer om å spise middag på Sticks ‘n sushi, som skal være Købens beste sushiresturant. Høres ut som en perfekt middag for meg, haha 🙂 

Blir helt gal av å vite at jeg er i København, og enda ikke liksom har fått orientert meg noe og fått inn inntrykk av byen. Jeg har nemlig ikke vært her siden jeg var veldig liten (noe jeg ikke husker), så jeg er veldig spent på denne byen. Nå er jeg klar for å sjekke ut hva Køben har å tilby! ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Et par bilder fra den korte turen over til pizzerian på andre siden av gaten, haha. Tar med kamera i dag, så skal jeg få vist dere litt av dagen vår i kveld ♥ Håper dere har det fint, og har kommet godt i gang med det nye året! 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg