Innkjøpene fra København!

Image and video hosting by TinyPic

To nye leppestifter fra Mac! Den til venstre er i en sånn brun/nude farge og passe mørk, og den til høyre er ganske lys nude 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Okei.. Skal dere på Zara i nærmeste fremtid- let etter disse! Tror aldri jeg har kjent et så mykt og deilig stoff før. Verdens deiligste gensere og veldig fine på 🙂 Koster ikke mer enn rundt 200 lappen per stk heller. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mine fine nye, fluffy fjærjakker som jeg var på leting etter! Kostet ikke mer enn 700 danske, som tilsvarte 900 norske kroner 🙂 Gleder meg veldig til å ta de i bruk, men nå er det rett og slett altfor kaldt for det. De er nemlig ganske tynne, så ser for meg at jeg må vente en stund. Men kommer nok til å vise dere en av de på snart uansett! ♥

Hva synes dere?

40 kommentarer

Siste innlegg