Perfekt start på uken!

Hei venner! ♥

Livet som blogger virker kanskje som verdens deiligste liv, men jeg skal love dere at det å blogge på fulltid kan bli ganske så kjedelig og ensomt. Selvfølgelig er det digg å kunne sove så lenge man vil osv, men etter en viss periode blir man helt gal av å ikke ha noe sted å dra til eller rutiner. Men man er sin egen lykkes smed, og derfor er det viktig å legge opp dagen slik at hverdagen blir bedre! Kan være feks vanskelig å komme seg opp tidlig når man ikke trenger det, men jeg tror det nesten er nøkkelen til at dagen blir bra. Så i dag kom jeg meg opp allerede kl 10.00 (JA, det er veldig bra til å være meg). Nøt noen deilige morgentimer med smoothie, et par kopper kaffe, tv-titting og lang tur med hundene. Etter det dro jeg til byen for å møte Madicken som var ferdig på skolen, og så tok vi solarium og videre gikk turen til Elixia. Der la jeg en hel mil bak meg med elipsemaskinen, og det ga verdens beste følelse. SÅ deilig! Nå ligger jeg nydusjet i sengen, med middag i magen og er fortsatt ruset på endofriner, haha 🙂 En veldig bra mandag. 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jakke fra Ravn// Genser HER // Bukse HER // Sko fra Nike // Veske fra LV (adlinks)

Ellers skal jeg til frisøren i morgen- wæææ! Haha, jeg er faktisk aldri hos frisøren og livredd for å gjøre noe med håret mitt. Hår er så utrolig viktig, og det er jo verdens kjipeste følelse om du ikke blir fornøyd etter frisørbesøket. Men jeg har blitt så mørk i håret nå, har jo ikke igjen noen ting fra da jeg stripet det lysere for snart 2 år siden, så nå skal det bli endringer! Dere skjønner sikkert ikke hva jeg mener med “mørk”, men håret mitt er endel mørkere i virkeligheten enn på bilder, fordi bildene her på bloggen er så lyse 🙂 Har vært ganske lys før, og det savner jeg nå! Tenker å kjøre på med en balayage, og få lysnet opp endel. Krysser fingerne for at jeg blir fornøyd.. Viser dere resultatet så fort jeg er hjemme i morgen, + før og etter bilder ♥♥♥ 

27 kommentarer

Siste innlegg