Feeling fresh

 

// Sponset behandling

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Weee, jeg er SÅ fornøyd med det nye håret mitt! Vi gikk for en veldig soft og fin balayage, og synes fargen ble helt perfekt. Nydelige overganger, og håret ser veldig naturlig ut 🙂 Vi beholdt min naturlige hårfarge øverst, og lysnet heller ca halveis av håret og ned til tuppene. Er så glad for at hun fikk til en kald farge, akkurat som jeg ønsket.

Jeg var hos flinkeste Isabel Calderon på Hendrix hair sentrum, og anbefaler henne på det sterkeste! Så søt og hyggelig, og vet nøyaktig hva hun driver med. Jeg tror aldri jeg har vært så fornøyd etter et frisørbesøk, hehe ♥

Om dere vil bestille time der kan dere enten gjøre det HER, ringe 90 47 14 26 eller sende mail til [email protected] 🙂

Sååå, hva synes dere girls? 

21 kommentarer

Siste innlegg