WR.UP® Shaping Pants

// Sponset

Heihei søtnoser!

Jeg mååå bare vise dere mine nye WR.UP® Shaping Pants, som virkelig er dødsfine. Dere er vel kjent med de såkalte “rumpebuksene”? Nå har de kommet i modeller med høyt liv, noe jeg ble superglad for. Jeg bruker så og si kun bukser med høyt liv selv, så en bukse med både høyt liv og som gir deg en dødsfin rumpe må man jo bare elske! Denne har jeg brukt masse allerede og den har uten tvil blitt en favoritt i klesskapet. Her har dere den: 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

WR.UP® SHAPING – FAUX SNAKE SKIN

 

Link til buksen HER 💕 Altså, hvor elsk er vel ikkke denne buksen? Perfekt til korte topper, som jeg er veldig glad i å bruke. Jeg har strl small og de har mye stretch, om noen skulle lure. Og vet dere hva? Om dere melder dere på nyhetsbrevet til Weightless, så får dere 30% rabatt på siden deres! Helt perfekt. Påmeldingen ligger under 😀

// window.innerHeight) { iframe.style.height = window.innerHeight + “px”; } break; case “reloadPage”: window.location.reload(); break; } var isJotForm = (e.origin.indexOf(“jotform”) > -1) ? true : false; if(isJotForm && “contentWindow” in iframe && “postMessage” in iframe.contentWindow) { var urls = {“docurl”:encodeURIComponent(document.URL),”referrer”:encodeURIComponent(document.referrer)}; iframe.contentWindow.postMessage(JSON.stringify({“type”:”urls”,”value”:urls}), “*”); } }; if (window.addEventListener) { window.addEventListener(“message”, handleIFrameMessage, false); } else if (window.attachEvent) { window.attachEvent(“onmessage”, handleIFrameMessage); } if(window.location.href && window.location.href.indexOf(“?”) > -1) { var ifr = document.getElementById(“JotFormIFrame”); var get = window.location.href.substr(window.location.href.indexOf(“?”) + 1); if(ifr && get.length > 0) { var src = ifr.src; src = src.indexOf(“?”) > -1 ? src + “&” + get : src + “?” + get; ifr.src = src; } }
// ]]>

11 kommentarer

Siste innlegg