Bildedryss fra bursdagen min!

Image and video hosting by TinyPic

Kjolen min finner dere HER

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne champagnen må dere smake en gang, min favoritt!! 💗

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Mine favorittgutter 💗

Image and video hosting by TinyPic

– NOX –

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Åååh, dere aner ikke! Jeg hadde verdens beste bursdagsfeiring på lørdag. Fikk låne leiligheten til Isabel, og der hadde vi gjort i stand så fint. Det var 4 liter punsj som alle kunne forsyne seg av, jelly shots, jelly shot kake (haha), champiss, muffins og sushi til hele gjengen. I og med at det var så mye alkohol så ble alle ganske så fulle, og stemningen var rett og slett på topp! Jeg fikk også masse fine gaver, og mange var også veldig personlige. Feks Henriette lagde en scrapbook til meg, det var såå søtt 😙

Vorset gikk over på et blunk til tross for at det varte i over 4 timer, og da var det på tide å dra til byen. Vi dro på Nox, som er det beste stedet jeg vet om å dra ut i Oslo! Nox ligger på Solli, og der får man alltid en sykt morsom kveld. Vi hadde bestilt bord der, og det var virkelig helt fantastisk. Skikkelig deilig å ha en base hvor alle vennene er, og ikke minst å kunne få sittet litt også. Ofte er det slik at vorset er det beste og så er byen skuffende, men denne gangen ble det minst like bra på byen! Det var så utrolig deilig, og alle koste seg i hjel. Anbefaler på det sterkeste om man har mulighet å bestille bord på Nox ved en eller annen anledning, da kan jeg garantere dere at kvelden blir dødsbra. 

Nei, jeg er faktisk helt overveldet over hvor bra lørdagen ble. Skikkelig deilig følelse! Tusen takk til verdens beste venner som gjorde feiringen perfekt 💛💛💛

23 kommentarer

Siste innlegg