Living the good life

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Haha, her bodde jeg og noen venninner fra lørdag til tirsdag. Bestilte egentlig bare et ganske standar rom, men Clarion Royal Christiania var så søte at de hadde oppgradert meg til tidenes suite. To etasjer var den, og superstor! Det var så utrolig koselig å være med noen av de nærmeste 24/7 i et par dager, og ikke minst sleepovers i den altfor kule sengen på rommet. Nå er jeg overbevist om at en vakker dag skal jeg gå til innkjøp av en rund seng, hoho.. Ellers må jeg beklage dårlig med liv her inne, men har vært så mye nå de siste dagene. Om 40 timer er jeg på vei til Australia, og da er det naturligvis en del forberedelser før reisen. Men mer om det i morgen 😀 Sov godt mine beste 💕💋

9 kommentarer

Siste innlegg