Bursdagsbarnet er fremme i Sydney

Lokal tid Sydney: 21.27 // Reise i samarbeid med EF

Hei hei snupper!

Nå er vi ENDELIG fremme i Sydney, på studenthjemmet til EF. Var en haug av forsinkelser på veien, som førte til at reisen ble enda lenger enn den egentlig skulle.. Hele 5 timer måtte vi vente i London på Dubai flyet, og så drøye 3 timer i Dubai på Sydney flyet. Og så var jo selve flytiden på 23 timer, så dere kan tenke dere vi er ganske døde nå. Men fy søren så deilig det er å endelig være her, og jeg gleder meg skikkelig til de to neste ukene her. Har på følelsen at dette blir tidenes ferie 😀

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Og vet dere hva? I dag har jeg bursdag!!!  

21 år og veldig fornøyd med alderen, haha. Men dessverre er vi så jetlagged og døde at vi ikke orker å feire meg i dag, så da får vi heller gjøre det i morgen i stedet. Her er det nemlig kveld, for vi ligger hele 11 timer foran dere i tid. Superforvirrende! Jeg må rett og slett bare legge meg nå, noe som føles litt dumt med tanke på de som kunne tenkt seg å snakke med meg på bursdagen min.. Familie som vil synge bursdagssang på høyttaler osv, haha. Får ta det neste år! Vi snakkes mer i morgen dere, skal få tatt litt bilder av Sydney så jeg kan få vist dere. Det er virkelig dødsfint her, ganske annerledes enn andre steder jeg har vært..

Klem til dere 💗💗

14 kommentarer

Siste innlegg