I love you, Sydney

Lokal tid Sydney: 20.52 // Reise i samarbeid med EF

Holaa!

Åååh, dere aner ikke hvor flott Sydney er altså! Jeg og Anniken har beundret byen i hele dag, det er faktisk nesten så vakkert at jeg holder på å gråte når jeg titter rundt, haha. Det er en stemning her som ikke helt kan forklares, alle er liksom så avslappet her. Også er det så mye natur overalt til tross for at det er en storby, og trærne her er seriøst dødsfine. Høres rart ut, men shit altså. Vi var i en helt fantastisk vakker park, hvor det var en mann som lagde sånne gigantiske såpebobler som barn løpte etter, og lo og koste seg.. Det var så fint å se på, følte jeg var med i en film. 

Ellers var det første skoledag i dag med EF, hvor vi møtte våre classmates og fikk en omvisning av byen. Tror det blir veldig gøy på skolen! Vi fikk også tid til å shoppe litt, og da ble en veldig etterlengtet skatt med meg hjem. Skal få vist dere snart, men hvis dere ble nysgjerrige så kan dere legge meg til på snapchat, for der har jeg lagt den ut. Andriss heter jeg der! Prøver å snappe masse her nede, så bare å følge med for bilder som ikke kommer på bloggen 😙

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genser fra Zara // Belte/skjerf fra LV // Shorts fra Levis // Veske fra Chloé

Nå skal vi ut å spise, før det bærer avgårde på bar. Vi tenker å ta en liten tur ut i kveld, og det tror jeg blir veldig gøy! Snakkes mer senere, håper dere har det fint 💗 Klem fra meg!

16 kommentarer

Siste innlegg