DEILGSTE TIDSFORSKJELLEN

Lokal tid Sydney: 00.56 // Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kjole fra Zara // Veske fra LV

Denne kjolen er så fantastisk digg! Fin men comfy. Det beste av alt er at jeg kjøpte den på salg for sånn 100 kr, men det er riktignok 2 år siden. Ellers tok vi i dag turen til det kjente operahuset her i Sydney som var en helt fantastisk opplevelse, virkelig dødsvakkert. Skal fortelle mer om dagen og legge ut masse bilder til dere i kveld 😀 Haha, jeg er så utrolig fornøyd med tidsforskjellen her nede, den gjør bloggingen til en lek! Som dere kanskje har fått med dere er jeg tidenes b-menneske, og den største natteravnen. Så at jeg da kan blogge til dere midt på natten her og at det da kommer på dagen i Norge passer meg perfekt. Tidsforskjellen gjør at vi kan styre rundt dagen lang og gjøre akkurat hva vi vil uten å måtte hjemom for å blogge, og så bare blogger vi før vi legger oss. Må jo selvfølgelig knipse litt bilder på dagene da, men det er jo bare gøy! 

Pssst… Jeg vet jeg at jeg har vært dårlig på å svare på kommentarene deres her nede, så jeg skal få laget et “ukens spørsmål” innlegg asap. Om dere har noen spørsmål dere vil skal bli med der så har dere sjangsen til å spørre nå 💗

32 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Jeg lurer på hvor ofte du bleker tennene dine, og foretrekker du hjemmebleking eller klinikk? Og får du ikke slitt emalje av det?

    2. Hvilke tannbleking bruker du? Og hvilke merke har best strips? Har brukt smilelab før, men der merket jeg INGEN forskjell!

    3. Er det ikke skummelt å være i Australia pga alle de farlige dyrene/innsiktene/fiskene? Haha☺️ Ser helt fantastisk ut der da!!

    4. Hei! Hvor mye kostete Givenci- veska du kjøpte der nede? er det stor prisforskjell fra norsk pris? 🙂

    5. Hvor ofte trener du i uken atm?
      Kan du lage et innlegg med steder du anbefaler å få med seg i Sydney?
      Hvilken mascara og foundation bruker du fortiden?
      Hvor bor du fortiden? I Oslo?

    6. Hei Andrea! Lurte veldig på om du har et tips til å få en finere hud? Sliter endel med urenheter, og huden din er liksom komplett fri fra urenheter. Hadde blitt veldig takknemlig for svar, klem<3

    7. Hvilken leppestift har du på i innlegget over, altså “Bildedryss fra dagen i dag”? Superfin farge! 🙂

    8. Skulle du vilja tipsa om några bra bh:ar som du använder? Jag har också lagt i 400cc och har svårt att hitta bra bh:ar… 🙂 Superbra blogg! Kram

    9. Hei! Har noen spørsmål:D
      Trenger du vaksinekort for Australia? Hvordan fikset du visum?
      Kan du lage et innlegg når du kommer hjem med “topp 10” eller liknende?
      Hvordan er prisnivået der nede?
      Er utelivet bra?
      Kos deg masse <3

    10. Dæver av at alle forbinner Australia med bare insekter. Var i Australia i en måned, så èn øgle.
      Har du noen planer om skole til høsten? 🙂 Spør kun fordi jeg syns det er spennende å høre hva andre skal gjøre.

    11. Hva er forskjellen på nordmenn og de australske når det gjelder utseende? Er de australske hyggelige og høflige? Har du sett noen skikkelige beach boys som surfer?

    12. Hva er forskjellen på nordmenn og de australske når det gjelder utseende? Er de australske hyggelige og høflige? Har du sett noen skikkelige beach boys som surfer?

    13. Hvis man skal studere videre etter vgs, ødelegger det utdanningen å dra på språkkurs? Hva lærer man på skolen og er det verdt det? Ser helt fantastisk ut!

    14. Hvilken leppestift har du på deg her? Og på det bildet du la ut her som nå er borte (ligger på Instagram) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg