Vil bli her for alltid

Lokal tid Sydney: 19.42 // Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Noen bilder fra da vi var på Manly beach i går ♥

Shit.. det er mandag allerede. Vi drar hjem på lørdag, og tanken stresser meg skikkelig! Vi lever virkelig livet her, og jeg har aldri vært et annet sted som føles så “hjemme”. Jeg MÅ tilbake snart, og da for minst en mnd. 2 uker er virkelig ikke nok tid her i Sydney, for det er så utrolig mye å se, gjøre og oppleve her. Vi har allerede blitt kjent med noen australske her, noe som er supergreit med tanke på tips til steder å dra + at mange har bil, haha. Veldig hyggelig! I stad var vi forresten helt crazy og bestillte skydive på torsdag.. Haha, guri. Jeg har jo allerede hoppet fallskjerm to ganger i sør-afrika, så skjønner ikke at jeg risikerer livet mitt nok en gang. Følelsen av det er vel bare litt for fantastisk til å klare å holde seg unna. Gleder meg til å nyte utsikten av denne vakre byen 4000 meter opp i himmelen 🙂 

Sorry for at jeg ikke har gitt så mye lyd fra meg her nå, men vi har vært så utrolig travle + dro ut både fredag og lørdag. Jeg har en haug med bloggmateriale, så det kommer mye mer snart. Nå skal vi på en resturant som heter 360 resturant & bar, som har utsikt over hele Sydney og ser helt sinnsyk ut. Kamera blir med, og følg meg gjerne på snapchat enn så lenge: andriss 🙂 LOVE!

18 kommentarer
    1. Kan jeg spørre om noe? I teorien, kunne du bare ha blitt der hvis du ønsker? Jeg mener, du kan jo blogge fra hjemme på rommet ditt eller Sydney uansett. Bloggen er jo på mange måter bedre fra Sydney, da er det masse fine bilder, pluss at leserne dine kjenner entusiasmen og energien din 🙂 Jeg blir så sykt inspirert av å lese bloggen til deg og annijor om dagen, masse fine bilder som gjør meg grønn av misunnelse, haha. Poenget mitt er bare at du er ung, du har bedre økonomi enn alle andre på din alder, og du kan jobbe fra hvor du vil. Du bør leve litt når du kan, for studier, voksenliv, barn etc. kommer før du aner det og da er disse mulighetene borte. Jeg forstår såklart at du ikke vil bli værende i Sydney uten Molly, venner og familie, men fader heller, jeg hadde vært på ferie hele tiden med din økonomi, hahah! Hilsen en fattig student på din alder <3

    2. Hvilken øyesminke/kajal har du på deg her? Spesielt nede – ser ut som du omtrent ikke har noe men HAR liksom? Hvordan får du til det og hva farge bruker du og hvilket produkt? Var utrolig fint! Og ja, hvilken lebestift har du? Fy søren så nydelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg