Håper jeg lever i morgen…

Lokal tid Sydney: 00.22 // Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Fineste Anniken ♥

Image and video hosting by TinyPic

– Dinner date –

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Topp fra Missguided // Bukse fra Topshop

OMG…. Nå er det 8 timer igjen til vi skal hoppe fallskjerm! Av en eller grunn føler jeg at jeg kommer til å dø i morgen, altså at det ikke kommer til å gå bra. Haha, helt paranoid. Føler meg passe dum som nok en gang skal hoppe fra et fly med en fremmed og satse på at en fallskjerm skal redde livet mitt, når jeg allerede har gjort det to ganger og lever. Men så vet jeg igjen at skydiving faktisk er ganske så trygt, per 100.000 hopp er det én person som dør viser statistikkene. Det er farligere både å kjøre bil og sykle (faktisk), handler bare om at når det først skjer noe når du hopper fallskjerm, så er du ganske så fucked. Men så er det jo SÅ gøy, og det gir tidenes adrenalinrush. Altså- jeg har aldri følt meg så levende som da jeg var i fritt fall. Spør dere meg er det noe man bare MÅ prøve en gang i løpet av livet, for det er en så syk opplevelse at det ikke kan beskrives med ord. Så vidt jeg vet så skal vi hoppe over stranden og havet, så kan bare tenke meg hvor vakker utsikt det blir.

Kryss fingerne for meg da dere, så skal dere få se bilder om jeg lever i morgen- haha ♥ Klem!

8 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Jeg følger både din og flere andre blogger, og er innom alle en gang om dagen. Men når jeg bruker min Iphone for å lese blogger, så tar det vanvittig lang tid før jeg kommer inn på bloggen din. Slik er det ikke med noen av de andre bloggene jeg er innom. Er det noe grunn til dette, og er det eventuelt noe du får gjort med det? 🙂
      Klem!

    2. Har ikke noe med innlegget å gjøre. Men jeg så det gamle innlegget der du skrev om det å ha egen hund. Tror du må lese deg litt opp på mating av hund fordi det er absolutt ikke bra å fylle matskåla å la den stå til det er tomt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg