GRADUATED

Lokal tid Sydney: 03.49 // Reise i samarbeid med EF

Holaaa!

Ahhh- da var dagen jeg har gruer meg til i en ukes tid kommet. Vi skal HJEM! I dag hadde vi siste skoledag med EF, og et lite graduation party. Vi fikk serfikatet vårt, den klassiske hatten og feiret det hele med et par drinker sammen med de andre i klassen. Jeg føler tiden her nede har gått så fryktelig fort, men samtidig kjenner jeg også at jeg begynner å savne de hjemme. Spesielt Molly, hun er alltid den jeg savner mest ♥ Heldigvis skal lille bebissen bli med for å hente meg på Gardermoen, og jeg blir sååå glad bare av tanken på det. Gleder meg til kos!

Men ja, vi har virkelig hatt tidenes tur, noe jeg føler jeg har sagt litt for mange ganger nå. Haha! Tusen takk til Anniken som har vært en fantastisk reisepartner, og tusen takk til EF for en tur jeg aldri vil glemme. Håper på å få dratt på språkkurs med EF til en annen spennende destinasjon senere.. Kanskje Hawaii? Los Angeles? Cape Town? De har faktisk så mange destinasjoner at det nesten blir umulig å velge, haha.

– Litt bilder fra vår siste skoledag –

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Anniken

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Hahahah, gjengen 😉

Image and video hosting by TinyPic

Leker søt

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jeg er i mitt 8ende år som blogger, og dette er min aller første GIF. Veldig stolt! Haha.

 Flyet hjem i morgen går rundt 16.00 herfra, noe jeg tror tilsvarer en gang natt til lørdag norsk tid. Vi lander som sagt søndagen, og i mens jeg dør på den lange flyturen, skal dere få ferdigskrevede innlegg her på bloggen. Blant annet få vist dere en fin liten skatt jeg invisterte i her nede, og svar på senest stillte spørsmål. Vi snakkes i kalde Norge, elsk på dere ♥♥

7 kommentarer
    1. Kan du ha et innlegg med noen andre hårfrisyrer? Isåfall det hadde vært veldig spennende å se ettersom du alltid har den samme!

    2. Dere ser smashing ut begge to! Virker som dere har hatt en utrolig fin tur, kjenner jeg har fått så lyst til å reise til Sydney etter alle bildene dere har lagt ut! 😀 God tur hjem!

    3. Er dette soft touch genseren fra Zara?:) Hvilken farge er det isåfall? Så grå ut på bildene inne, og beige ut på bildene ute. Vurderer å kjøpe den, er bare usikker på farge, så håper på svar:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg